Kenneth Dammyr Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hei For en liten tid siden la jeg inn et inlegg om vår Fujitstu Amilo D som bare slo seg av. Jeg er nå ganske sikker på at det er varmen fra cpu som er årsaken til problemet. Så jeg ringte kundesupport hos Fujitsu i dag, og de sa at det kunne være det, men de anbefalte at jeg tok en reinstalering av maskinen, noe jeg ikke har svært lyst til, for det kunne være noe galt med Windows. Han sa at hvis vi leverer den til reparasjon og de finner ut at det er Windows som det er noe galt med vil de ta betalt, det blir ikke billig. Men hvis det er cpu vil de ta alle kostnader, det går på garantien. Skal jeg levere den inn? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg hadde reinstallert først, så har du testet det du kan teste og har ingen kostnadsrisiko ved å levere den inn. Lenke til kommentar
eekeroth Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Forstår at det å reinstallere ikke er det du er mest hippen på =). Er det windows XP du kjører? Hvis ja, kunne kanskje være en ide å gå til et tidligere restore point for å se om den samme feilen er der (det tidligste du har). En annen mulighet (for 2000 og XP) er å ta en repair av windows, men da må du legge inn alle servicepacks etterpå. (registry blir ikke slettet, så du skal slippe å installere alle programmer på nytt) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Ja det er XP. Hvis ja, kunne kanskje være en ide å gå til et tidligere restore point for å se om den samme feilen er der (det tidligste du har). En annen mulighet (for 2000 og XP) er å ta en repair av windows, men da må du legge inn alle servicepacks etterpå. Dette kan ikke jeg, men det er sikkert mulig. Hvordan gjør man det og hva er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå