GeneralUser Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 (endret) Hei alle sammen! Uten resultater, har jeg prøvd å google meg frem til alternativer av programmer og turtorials til hvordan jeg kan lage 3D modeller til SW- FoC. Forsøker dermed å prøve å få noen inputs her inne til hva jeg kan bruke til å lage 3D modeller til FoC. Hvis jeg har satt opp denne tråden på feil sted, beklager jeg på forhånd. Takk til alle som gidder å komme med inputs. Endret 5. juni 2017 av GeneralUser Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Om jeg forstår deg riktig: du vil lage modeller som du vil ta inn i spillet? Har du sjekket om det finnes tutorials på modding av spillet? Hva kreves for å bruke disse verktøyene i så fall? Hvilke formater støtter verktøyene? På generelt grunnlag vil du stort sett kunne lage det du vil i hvilket som helst program du foretrekker. Med unntak av Sketchup - det lager fine modeller for bruk i Sketchup, men kan fort by på mer hodebry når du tar det ut derfra, uten å gå for teknisk inn på det. Noen alternativer for 3D programmer er Modo, Maya, Blender, 3Ds Max. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå