Gå til innhold

Dette er Apples smart-høyttaler

Anbefalte innlegg

Veldig mye at det de tar opp ser jo ikke ut til å være så alt for relevant her i Norge? Mye av det går jo på tjenester som ikke eksisterer på det norske markedet? Kan ikke si det er noe jeg savner spesielt mye, men det handler vel kanskje mye om at jeg aldri har hatt tilgang på det og i så måte aldri har gjort meg selv vant til det / avhengig av det. For meg så er jo dette først og fremst en høyttaler, så er det jo bare en bonus at jeg kan sette alarmer, timere og styre lyset osv i tillegg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig mye at det de tar opp ser jo ikke ut til å være så alt for relevant her i Norge? Mye av det går jo på tjenester som ikke eksisterer på det norske markedet? Kan ikke si det er noe jeg savner spesielt mye, men det handler vel kanskje mye om at jeg aldri har hatt tilgang på det og i så måte aldri har gjort meg selv vant til det / avhengig av det. For meg så er jo dette først og fremst en høyttaler, så er det jo bare en bonus at jeg kan sette alarmer, timere og styre lyset osv i tillegg.

Nå bruker jeg ikke homepod, så jeg har ikke helt oversikt. Men manglende spotify støtte er jo en åpenbar ting, at den ikke kjenner igjen stemmen osv. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...