Cappoile Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Jeg skal begynne på en skole i Tromsø til høsten og da må jeg sende flyttemelding til "dem", men jeg har ingen anelse noe. Her er en melding æ fikk fra tromsfylke: "Du har i søknad om videregående opplæring i Troms varslet ettersending av flyttemelding. Vi minner om at flyttemeldingen må være mottatt av Troms fylkeskommune senest 25. juni." Så jeg trenger å vite alt om flytte melding. Hvem skal jeg sende det til? Er det ett skjema? Btw: visste ikke hvilket "topic" jeg skulle legge denne i. Takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Flyttemelding finner du på altinn.no https://www.altinn.no/no/Skjema-og-tjenester/Etater/Skatteetaten/Flyttemelding-til-folkeregisteret/ Husk også å endre på posten.no om du ønsker posten omadressert. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå