VRK18 Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 (endret) Ting tyder på at CNN samlet en gruppe asiater og delte ut plakater for å skape en nyhetssak som passer til deres narrativ om at asiatiske ekstremister er i et ekstremt mindretall. https://www.youtube.com/watch?v=aI2AIu9oBJg Endret 5. juni 2017 av VR-katten 3 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Hva så? Folk er snart fornøyd og "alle over en kam" effekten er i full sving. Kan vi ikke kalle en hatt for en hatt? Muslimer mener du. Det er ikke gitt at alle disse folka er fra asia heller Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Ting tyder på at CNN samlet en gruppe asiater og delte ut plakater for å skape en nyhetssak som passer til deres narrativ om at asiatiske ekstremister er i et ekstremt mindretall. <konspirasjonsvid> Ja er "asiater" din nye liksom politiske korrekte måte å definere potensielle terrorister på nå? Snakker om misvisende om det er Islam du egentlig vil til livs her. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 5. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2017 Ting tyder på at CNN samlet en gruppe asiater og delte ut plakater for å skape en nyhetssak som passer til deres narrativ om at asiatiske ekstremister er i et ekstremt mindretall. <konspirasjonsvid> Ja er "asiater" din nye liksom politiske korrekte måte å definere potensielle terrorister på nå? Snakker om misvisende om det er Islam du egentlig vil til livs her. Det var fake news som begynte å omtale mistenkte terrorister som "of asian origin". 3 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Ikke noe nytt dette fra Counterfeit News Network. 5 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 (endret) Jeg kan godt le av meg selv, men i dette tilfellet ler jeg av deg og de patetiske forsøkene på personangrep. At du (og mange andre) synes en skrivefeil i en tweet av trump er så hysterisk morsomt sier jo egentlig det meste om deg. Mulig du bare er nøytral politisk sett men bare følger saueflokken i å rakke ned på den amerikanske presidenten, helt uten å vite fakta? Nei, jeg skjønner ikke tegninga, jeg skjønner ikke hvordan en sak om falske nyheter i england har noe som helst med valget i usa å gjøre. Endret 5. juni 2017 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 5. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2017 (endret) Leftists er veldig på dette med å "løfte de svake opp". Men det gjelder tydeligvis ikke Trump (som ikke er så god på rettskrivning). Hvorfor er det greit å harselere med Trumps skrivefeil? Jeg har for øvrig rapportert xRuns personangrep. Endret 5. juni 2017 av VR-katten 5 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 (endret) Ja jeg har reagert på det samme ganske ofte. De preiker kjærlighet og aksept, men man finner ikke mer ufine, nedlatende og harselerende kommentarer enn man får fra de samme folka om man skulle være så frekk at man ikke har samme mening som dem. Endret 5. juni 2017 av Tåkefyrste 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Bommer på leftist også. Jaggu ikke greit skjønner jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Artig avgrensing å kalle de nye hendelsene for asiatisk terror, så kudos til katten for å forsøke... Men dessverre er den benevnelsen ofte ubrukelig. Eksempelvis hadde terroristen i Manchester engelsk statsborgerskap, med tilknytning til Libya. I den lange rekken av ulike terrorangrep synes jeg også å huske at terrorister fra andre Nord-Afrikanske land har begått ugjerninger på vårt kontinent: For ni timer siden sto det i DailyMail at terrorist-sjåføren på London-bridge var fra Marokko.Men skjønner altså godt at det er nødvendig med avgrensninger når en debatterer terror og hvordan en skal kontre det. I England har de visst avgrenset mye av etteretningen sin til å rette fokus mot grupperinger av ekstremisme. Det er kjipt at de ikke har ressurser til å kontre alle angrep, for det virker som om terrorister gjerne er kjent av myndighetene på forhånd. Akkurat det tok jeg vagt fra hukommelsen, men syntes å ha lest nylig at myndighetene i England kjente til ihvertfall én av terroristene på London Bridge. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Ting tyder på at CNN samlet en gruppe asiater og delte ut plakater for å skape en nyhetssak som passer til deres narrativ om at asiatiske ekstremister er i et ekstremt mindretall. Demonstrasjonen var høyst reell og ikke organisert av noen medier. Det CNN gjorde var å dirigere litt for å få bilder til reportasjen sin. Men de organiserte ikke selve demonstrasjonen. Fake News om Fake News må vel være en New Low for ekstremisthøyrefascistene? 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Demonstrasjonen var høyst reell og ikke organisert av noen medier. Det CNN gjorde var å dirigere litt for å få bilder til reportasjen sin. Men de organiserte ikke selve demonstrasjonen. Fake News om Fake News må vel være en New Low for ekstremisthøyrefascistene? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Det er jo ikke noe nytt at media lager såkalte "reenactments". Det gjør NRK og TV2 også. Hvorvidt dette var ekte demonstranter eller ei vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Og uansett staget eller ikke så har de jo selvfølgelig helt rett. Det sier seg selv at ekstremister er i ett ekstremt mindretall, hvis ikke så kunne vi jo ikke forlatt hjemmet uten hjelm og verneutstyr her. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Asiater er alle øst for bosporosstredet. Men prøv å fortelle det til politiet... og sier du kineser så sier de "er du rassist?!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå