merterje Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Jeg har en Lenovo G510 PC og bruker Windows 10. I W-10 er det flere foto-apper, men de jeg bruker finner jeg ikke funksjonen : tekst på bilde. Jeg har et slekts-bilde og tenkte å sette navn på personene på bildet. Noen som vet om et slikt redigerings-program som kan lastes ned eller app, det må være enkelt å bruke og gratis ?? Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Jeg har en Lenovo G510 PC og bruker Windows 10. I W-10 er det flere foto-apper, men de jeg bruker finner jeg ikke funksjonen : tekst på bilde. Jeg har et slekts-bilde og tenkte å sette navn på personene på bildet. Noen som vet om et slikt redigerings-program som kan lastes ned eller app, det må være enkelt å bruke og gratis ?? Paint? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Paint.Net. https://www.getpaint.net Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 paint eller gimp hvis du vil ha litt mer avanserte muligheter, men for tekst holder paint.net lenge og selv bestemoren din burde klare å bruke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå