Johannes Entenmann Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Synes det er bra at folk får øynene opp for klubb. Kanskje det er dette som må til for og fikse det. Her sitter folk på en sky og ikke ser feil. Folk storfornøyd med klubb i fjor sier jo alt hvor blind folk. Flyt og responsive spillere har vært fraværende nå i minst 4 år. På tide at EA våkner opp. Spilt 10 kamper klubb og kanskje enda verre enn i fjor. Forferdelig flyt, utrolig mye tilfeldigheter og keepere som likegodt kunne vært borte fra mål. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. september 2017 Forfatter Del Skrevet 28. september 2017 Flyten er jo vesentlig bedre i år da, mener jeg. Men keeperne, over hele FIFA, er krise. Skudd på mål = Mål. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Lurer på om ea reage quiter. Spiller squad battle. Og 2 ganger no har jeg "mistet forbindelsen" i 85-90 min mens jeg leder. Og kampen ble registret som 3-0 tap på meg. De kampene jeg ligger ann til å tape er forbindelsen fin. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 (endret) Tydelig at mange sliter med posisjoneringen i pro clubs nå (og de som spiller før standard edition bør jo jevnt over være bedre enn de som kommer senere). Virker som at folk har spilt helt ok, men så ser man etter kampen at de har vært litt "på jordet". Uten pilene blir i hvert fall dette vrient. Helt ok at andre sliter mer enn meg. Får bare meg til å fremstå som bedre Posisjoneringen er så ødelagt at jeg har mistet lysten til å gå inn i boksen på offensive cornere når jeg er CB. En som har tatt haugevis av cornere i lang tid har vurdert å gi dem fra seg siden det er et tapsprosjekt for ham på FIFA 18. Også helt teit at GK kommer opp først når man skal gi corneren til en annen. Jeg har gitt corneren til GK ved ett tilfelle... Og 5atb i drop-ins. Virker som at de ansatte hos EA har drukket tett da de lagde dette spillet. Hvor vanskelig er det å sette opp 4321 i drop-ins? En selvfølge. Endret 28. september 2017 av oscrue10 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Så var det på´n igjen da. Positivt overrasket så langt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Solgte hele PL-laget nå. Ble ikke mer enn 50k. Har lyst til å prøve meg på et Serie A-lag tror jeg. Hvilken formasjon bruker dere? Jeg har brukt 4-3-3(4) og 4-3-1-2(2) mener jeg å huske. Har nok vært mer fornøyd med sistnevnte.. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Så var det på´n igjen da. Positivt overrasket så langt. Hva er du uenig i? Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Er det ikke mulig å spille 2 på lag på Ultimate Team lengre? Sitter sammen med en kompis og den optionen ved at man kan trykke trekant/Y for å joine er der ikke..Hvilken modus prøvde du? Det funker i offline season. Når fifa 17 kom virket det heller ikke å spille flere på lag online. Men det ble fikset etter hvert. Ser ut som det samme skjer med fifa 18 Det ser ikke særlig lovende ut... http://answers.ea.com/t5/Game-Information/No-guest-play-fifa-18-ultimate-team/td-p/6272470 Argumentet ved at det ikke blir balansert synes jeg er idiotisk, da man uansett har friheten til å velge en annen motstander dersom man ikke vil spille 1v2. Vil heller påstå at det oftere kan være en ulempe å være 2, spesielt hvis man ikke har spilt mye sammen. Nei, kjenner jeg blir veldig provosert om EA tar vekk denne gleden på permanent basis. Flott at de bidrar til å gjøre spillet enda mindre sosialt! Noen som får handlet på psn forresten? Kommer opp "Kan ikke kjøpes" på storen Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Finnes det en «safe» måte å kjøpe fifa coins på? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Finnes det en «safe» måte å kjøpe fifa coins på? Nei, det er ulovlig i følge EA sine regler. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Ikke det han spør om, og han ser jo ut til å vite at det ikke er tillatt. Når jeg har overført coins har jeg tatt meg veldig god tid (mange transaksjoner) og brukt informs. En coinselger vil neppe være keen på det, og da øker risikoen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Svaret er det samme. Det er ikke noen safe måte å kjøpe coins på. 2 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Ikke 100 % safe, men da jeg overførte mellom mine brukere var det tilnærmet safe. Vet ikke hvilke måter alle coinselgerne tilbyr. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. september 2017 Forfatter Del Skrevet 29. september 2017 Kan bli banna for det. 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Har ikke fått noe flyt på spillet enda.. Syns spillerne er noe tung og treg, samt lite bevegelse. Forsvaringen var utfordrene, hvertfall å bryte syns jeg var vanskelig. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Er det fortsatt pace som gjelder? Vurderer å kjøpe spillet. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Keeperne må fikses på. Slipper inn flere tullemål.. 2 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 To nordmenn wr 11 og wr 12 free agent defenders nå: Lenke til kommentar
pe92 Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Hvordan fungerer IF multiplikatoren? Hvor høyt går den på max? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå