barezell Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Etter 4 kamper og 4 tap så er jeg langt i fra fornøyd med dette spillet. Hvorfor skal det være så himla vanskelig og vinne ballen? Alle så langt kjører bare et touch pasninger i en jævla fart og kommer frem hver kamp. Enda et fifa man virkelig ikke trenger noe forståelse for fotball. For min del blir jeg fly forbanna når jeg gang på gang leser spillet til mostander men blir aldri belønnet for det, neste som skjer er at jeg skaper rom så igjen gjør det enklere for han og angripe. Best og bare slippe kontrollen og la CPU forsvare for deg. Hadde litt troa på Fifa i år men dette var grusomt. Hmm fleste sier jo at autoforsvar greia er så og si borte i år? Har ikke fått prøvd annet enn demoen selv enda så skal ikke si imot Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Webappen har funket helt OK for meg siden den ble åpnet i går kveld. Gleder meg til å se om de har åpnet opp for Early Access på Xbox. Har lyst til å grinde litt mer coins. Noen som har fått noen gode kort? Beste jeg har fått hittil er Zappacosta fra Chelskij, men det kunne vært værre. Douglas Costa og Carvalj er vel beste jeg har fått. Ellers har jeg fått trada litt. Fikk Rudiger til 5200 og solgte til 9k og antonio til 5500 og tipper han selger for 10k. Er jævilg annoyed med meg selv at jeg ikke kjøpte Gueye i går. Lå ute til 4k de første timene nå er billigste 12k++ Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Synes webappen er helt strålende, beste spiller jeg fått i pakke er Marcos Rojo. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Helt greit at autoforsvar er borte men hvorfor blir man aldri belønnet for og lese motstander. Om du så er 10cm fra ballbanen så får man ikke ballen. Forventer ikke vinne ballen hvis jeg ikke leser motstander. Men som det er nå blir det Hawaii fotball. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Helt greit at autoforsvar er borte men hvorfor blir man aldri belønnet for og lese motstander. Om du så er 10cm fra ballbanen så får man ikke ballen. Forventer ikke vinne ballen hvis jeg ikke leser motstander. Men som det er nå blir det Hawaii fotball. skjønner frustrasjonen. Gleder meg til å bli frustrert selv etter jobb:p in other news. Fant en mustafi inform til 35k. Håper jeg kan gjøre gode penger på den Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 (endret) Skulle prøve Xbox versjonen nå men er tydeligvis en bug der jeg blir stående i en evig load rett etter intro matchen? Stått i menyen nå i 15 min Endret 21. september 2017 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 hmm. jeg var inne å henta freestuff i dag tidlig. Tok bare end match på intro greia og kom rett ut i menyen da. Funka fint å loade ultimate team etc. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Er det vits å kjøpe hvis man har 17? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Det er veldig, veldig mange som ikke har tilgang til transfermarkedet på web app'en. Jeg har logget inn med fire brukere eller noe, og har bare tilgang til transfermarkedet på én. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Rart, har brukt 2 pcer hjemme og sikkert 4 på jobb uten problem. Brukerfeil sikkert Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Eneste jeg I hele verden med denne buggen at det klikker I menyen? Lastet med to ganger og stuck begge gangene etter intro kampen Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Hvis man ser på Reddit, så er det mange som ikke får tilgang til transfermarkedet. En av de mest erfarne på VG-forumet også. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 (endret) Har spilt 8 kamper i forskjellige moduser. Det har blitt merkbart vanskeligere å forsvare seg synes jeg, men det er helt OK. Det er slik at de 10 timene bare går når man har FIFA 18 åpent på Xboxen, ikke sant? Vil nødig kaste bort spilletid på webappen Endret 21. september 2017 av java_the_hutt Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 spilte 3 kamper nå. U,W,L Synes forsvar er helt sirup. Føles ikke bra i det hele tatt. Om man prøver så vidt å bevege seg mot noen så er man 2m i pølseboden bare angriper rører seg såvidt. Greit nok at man blir dratt fra om man takler og bommer, men plagsomt at med contain eller at man prøver komme nærmere så er man helst lost. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Tidligere for mye auto når er det bortimot umulig og vøre god i forsvar. Ble fort forbanna over at jeg aldri ble belønnet over lesing av spill Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Webappen har funket helt OK for meg siden den ble åpnet i går kveld. Gleder meg til å se om de har åpnet opp for Early Access på Xbox. Har lyst til å grinde litt mer coins. Noen som har fått noen gode kort? Beste jeg har fått hittil er Zappacosta fra Chelskij, men det kunne vært værre. Fikk miranda 86, men det e alt haha Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Skrale greier, mildt sagt. Har ikke trade'et. Lenke til kommentar
rapido7 Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Noen anbefalinger til hvor man får kjøpt Fifa 18 til best mulig pris? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Man fikk 10% rabatt ved å kjøpe det gjennom FIFA 17, men jeg vet ikke om det tilbudet gjelder fortsatt. Ellers kan man vel få det for 539,- kroner og opp når det gjelder fysisk versjon - avhengig av hvilken konsoll man skal ha det til. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 (endret) Platekompaniet hadde det til 499 en stund, men ser at de har skrudd opp til 599. Ellers har jo Obs pleid å selge det billig på release, type 399. Håper på det i år og. Endret 21. september 2017 av Knewt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå