Gå til innhold

FIFA 18-tråden

Anbefalte innlegg

Hadde vært veldig kult med en FUT modus hvor det rett og slett ikke gikk å bruke penger.  EA hadde jo potensielt tapt milliarder om den ble populær så det kommer jo aldri! :p

Savner også en tier til med spillere. Synes det blir dumt at gull går fra 76-100. Burde skilt av platinum spillere på 82-84 et eller annet sted. vet ikke hvor stor andel spillere som er over X rating. Kunne selvsagt ikke vært egne plat pakker. Da hadde jo alle gold vært insta useless. men at gullpakkene hadde x chance for plat card(s)

Hadde vært lett for EA å lage noen ekstra SBC`er og cuper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske sykt at det ikke blir gjort noe med career of pro clubs. Mange som spiller disse to fast og det nå være deprimerende. Aldri orket og sette meg inn i fut, de siste årene har det blitt ekstremt med melking av kort også. Visse spillere har over ti forskjellige kort. Dreper også realismen når 75 ovr spillere får 90 ovr toty. Kan garantere at FIFA hadde vært bedre uten UT.

Går man på vgd tråd om FIFA er det ikke et ord om gameplay, bare kort og rating. Da får man også servert et midels bra spill hvert år

Endret av Johannes Entenmann
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde nok ikke kommet tilbake til FIFA dersom det ikke hadde vært for Ultimate Team. Det er ikke akkurat realismen som gjør det morsomt, men heller grindingen mot å bygge drømmelaget. Jeg vil anta at jeg bruker 75% av tiden - minst - på annet enn å spille kamper. Bruker så å si ingen penger på kortpakker da det er melking så det holder.

Lenke til kommentar

Ja, det stemmer det du sier New77Era. Iflg. prisjakt.no og prisguiden.no var det 445,- kroner på release. I fjor fikk man visst med 1 mnd gratis Viaplay Sport i tillegg. Akkurat i år har det forsvinnende lite verdi, men det kan jo være de kaster med noe annet. Uansett så vil det jo være et par hundrelapper spart... Om det er verdt det eller ikke er jo en annen sak. :p

FIFA points klarer jeg meg fint uten. Kjører hardcore bronze pack method fra første pakke, og det holder i massevis (for meg). Også er det mye mer tilfredsstillende for min del.

Samme her :p tjente 1 million coins på bronze pack method, draft, squad battle og sbc. trenger ikke fifa points. ikke vits å gi EA mer penger enn det de tjener inn. 

Lenke til kommentar

Ganske sykt at det ikke blir gjort noe med career of pro clubs. Mange som spiller disse to fast og det nå være deprimerende. Aldri orket og sette meg inn i fut, de siste årene har det blitt ekstremt med melking av kort også. Visse spillere har over ti forskjellige kort. Dreper også realismen når 75 ovr spillere får 90 ovr toty. Kan garantere at FIFA hadde vært bedre uten UT.

Går man på vgd tråd om FIFA er det ikke et ord om gameplay, bare kort og rating. Da får man også servert et midels bra spill hvert år

ENIG. Pro clubs har så mye potensial, syns det er kjempe kjekt å spille med venner, jeg har 5 andre kompiser hvor vi har et lag og prøver å spille seriøst men har det samtidig gøyt. men EA gjør så lite med det fordi de nettopp ikke tjener penger på det. Career mode er jeg også fan av men det blir kjedelig i lengden. Jeg og mine kompiser har diskutert og laget en liste hvordan de kunne gjort pro clubs mye bedre

Lenke til kommentar

plutselig har over 90 i ovr :p Da faller interessen min, da er man ute etter en ting og det er og få folk til og bruke penger. Vet det er mulig og grinde seg i hjel til bedre spillere men de fleste tar snarveien.

Savner virkelig FIFA tilbake der man hadde andre Moses også. Rart de ikke er flaue når de går ut og sier "nothing new in career and pro clubs". Ser mange som reagere på dette på internett. FIFA hadde hatt utrolig godt av noe konkurranse .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...