barezell Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Er det en fifa 19 tråd? er jeg blind? :o Noen som har erfaring med fifa på pc? Fiksa sånn origin access premier og da er jo ultimate edition til 900kr inkludert. da føles det litt mongo å kjøpe spillet ved siden av til xbox. Har hørt det er veldig få som spiller på pc og at det er mye mer cheaters. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Spilte fifa 15 og 16 på PC, da med håndkontroller(den til PS3). Funket bra. Bedre grafikk enn på konsoll mener jeg å huske. Sikkert en del kult i pro clubs, som jeg ikke spiller. Ville ikke brukt 900kr ekstra nei. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 (endret) Kjører jo xbox kontroller (da jeg foretrekker den, begge deler funker jo fett nå) Har adapteret til MS så jeg kan koble til 8 stk. så 4p med gutta burde fortsatt gå greit. Har tv-en koblet i pcen så burde jo egentlig ikke være veldig annereldes. bare at jeg kan risikere å få bedre grafikk og høyere fps. edit: hva med gameplay tro, pleier jo alltid være en viss forskjell på tempo i ps4 og xbox utgavene. hvilken ligner pc mest på? Endret 3. september 2018 av barezell Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 XBOX kontroller funker jo også fett ja. Har Xbox one selv, og synes at gameplayet er mye bedre på Xbox enn på PS34 Føles treigt på PS4. Synes at gameplayet var bra på PC for et par år siden i alle fall Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Jeg spiller på PC, og er fornøyd. Spiller i 1440p Ultrawide, noe som passer veldig godt til Fifa. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Greit å finne games og sånn? har fått inntrykk av at det er veldig laber aktivitet på pc i forhold til console. ut i fra fut marked så virker det jo som ps4 har 3x så mye aktivitet som xbox så er bare spørsmålet hvor pc ligger i forhold. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Er det en fifa 19 tråd? er jeg blind? :o Fant du en FIFA 19-tråd? Vurderer om jeg bare skal forhåndsbestille digitalt eller vente på eventuelle tilbud i butikk. Noen som husker hva prisene Elkjøp & Co. opererte med i fjor? Det som taler for digitalt kjøp er jo selvsagt tidlig tilgang, hvertfall med EA Access. Tror ikke jeg er villig til å kjøpe noe annet enn Standard Edition uansett pga. de spinnville prisene ? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Greit å finne games og sånn? har fått inntrykk av at det er veldig laber aktivitet på pc i forhold til console. ut i fra fut marked så virker det jo som ps4 har 3x så mye aktivitet som xbox så er bare spørsmålet hvor pc ligger i forhold. Jeg hadde i alle fall aldri noe problem med å finne matcher i fifa 15 og 16. Usikker på hvordan det er nå, men skulle ikke tro at det skulle være noe problem, om du har greit nok internett. Du kan jo bar prøve, og eventuelt gå over til XBOX om det ikke funker godt nok. Kjedelig om dere spiller mye FUT da. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Ja går som regel i FUT så sånn sett er det litt kjedelig, men spiller jo ikke så stor rolle. I ÅR skal jeg jo ikke bruke penger (det sa jeg i fjor og ) Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 I år vil jeg ha stor forbedring i karriere/pro men skjer vel ikke siden de fokuserer såpass på FUT som er skikkelig care for meg... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Fant du en FIFA 19-tråd? Vurderer om jeg bare skal forhåndsbestille digitalt eller vente på eventuelle tilbud i butikk. Noen som husker hva prisene Elkjøp & Co. opererte med i fjor? Det som taler for digitalt kjøp er jo selvsagt tidlig tilgang, hvertfall med EA Access. Tror ikke jeg er villig til å kjøpe noe annet enn Standard Edition uansett pga. de spinnville prisene Nei fant ikke, men kan like gjerne være meg som er problemet (denne tråden kan vel bare renames til FIFA tråden?) For meg ble det enkelt. Jeg skal ha BFV og kjøper fifa hvert år. For 999,- har jeg EA premier i 12 måneder og får da begge spillene + Anthem som jeg er litt nysgjerrig på inkludert. Kan selvsagt være det dukker opp en del mer i vaultet i perioden også. En positiv overraskelse var at de har lagt de store utgavene av spillene i premier. dvs Deluxe edition av BFV og Ultimate edition av Fifa. Sånn sett synes jeg det er ganske god value. men klart må jo være MINST 2 EA titler man er hypp på å spille i løpet av et år før det er worth. Mer ontopic så ryktes demo den 13. I år har jeg ikke satt meg grundig inn i alle forskjeller og synes det virker som EA bare hyper champtions league i alle retninger . Who cares, jeg vil ha bedre gameplay. Har fått med meg at det er en ganske drastisk endring på skyting i år med en sweetspot og dobbeltrykk på B/O. Veldig spent på hvordan dette funker i praksis. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Fant forøvrig FIFA 19 til 549,- på Elkjøp. Mulig jeg slår til der? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Greit å finne games og sånn? har fått inntrykk av at det er veldig laber aktivitet på pc i forhold til console. ut i fra fut marked så virker det jo som ps4 har 3x så mye aktivitet som xbox så er bare spørsmålet hvor pc ligger i forhold. Jeg spiller mest offline. Hvis du har Premier er det bare å prøve. Du får jo tilgang til hele spillet fem dager før release også. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 I år går jeg for Origin premium selv, er faktisk ikke interessert i og gi 600jr for et spill som basically er neste bare en liten oppgradering og enda mer melking av UT, det taes til nye høyder for hvert år. Har nå enda ikke sett en positiv video om FIFA 19 av noen som er nøytrale. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Prøve å samle oss vi som spiller Fifa 19 på PC, så kan vi ta en turnering Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 (endret) PC early access med premier starter faktisk fra 20. sep. Console early access/preorders får spille 3 dager før. Ryktes demo kommer 13. sept, da burde webappen logisk nok komme opp mellom 13. og 20. engang. Endret 5. september 2018 av barezell Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Er vel bare PC som har uendelig med spilletid fra 20-21 september? På konsoll har det vært standard med ti timer. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Nei, dersom du bestiller en av de dyre utgavene er det vel ubegrenset spilletid fra tre dager før? Er vel bare EA Access som gir 10 timer spilletid. 1 Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Fant du en FIFA 19-tråd? Vurderer om jeg bare skal forhåndsbestille digitalt eller vente på eventuelle tilbud i butikk. Noen som husker hva prisene Elkjøp & Co. opererte med i fjor? Det som taler for digitalt kjøp er jo selvsagt tidlig tilgang, hvertfall med EA Access. Tror ikke jeg er villig til å kjøpe noe annet enn Standard Edition uansett pga. de spinnville prisene Jeg forhåndsbestilte ifjor, får 10 prosent hvis du kjøper via store og fifa. Men jeg tror Elkjøp og Coop Obs kjører 399,- kun på lanseringsdagen. Som er 28 sep. men hvis du vil spille 3 dager før må du forhåndsbestille. Tror de har gjort det de siste årene. Jeg skal ikke kjøpe noe fifa points i år ihvertfall. Bare grinde ved å spille kamper og turneringer, og trade. 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 (endret) Ja, det stemmer det du sier New77Era. Iflg. prisjakt.no og prisguiden.no var det 445,- kroner på release. I fjor fikk man visst med 1 mnd gratis Viaplay Sport i tillegg. Akkurat i år har det forsvinnende lite verdi, men det kan jo være de kaster med noe annet. Uansett så vil det jo være et par hundrelapper spart... Om det er verdt det eller ikke er jo en annen sak. FIFA points klarer jeg meg fint uten. Kjører hardcore bronze pack method fra første pakke, og det holder i massevis (for meg). Også er det mye mer tilfredsstillende for min del. Endret 6. september 2018 av kaaasen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå