ErlendRU Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Spilt 3-4 kamper, med de største lagene nå, og det jeg merka aller best er at det er som du over sier, seigt. Virker som spillerne har spilt 120 minutter på starten av kampen, spesielt på rykk/akselerasjon når man skal jage ballen etc. Ellers enig i det meste barezell skriver. Får håpe det retter seg til hovedutgaven. Faktisk litt usikker på om jeg hadde giddi og kjøpt om det ikke hadde vært for The Journey Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 (endret) Har ikke giddet å laste ned demoen. Såvidt jeg har forstått vil alle som har forhåndsbestilt spillet - uansett versjon - og har EA Access - få 10 timer spilletid i uken før release? Stemmer dette? Endret 14. september 2017 av java_the_hutt Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Om jeg har fått med meg riktig så må man ha Origin access for å få spille 10 timer 5 dager før release. De som bestiller den dyre eller jævlig dyre utgaven får headstart på 3 dager før release. Vanlig preorder gir vel ingen fordeler. Rett gjerne på meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Du har helt rett. Jeg skulle spørre om EA Access, men det forsvant fra innlegget av en eller annen grunn. Har oppdatert det nå. 10 timer fordelt på de fem dagene før release ja. Det holder for meg ? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Kan se ut som det er 8 dager før, ikke 5. Det er jo ikke så alt for ille Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 (endret) Sweet! kjøpte fra xbox butikken i går. litt overraskende så startet den laste ned hele spillet. Litt vææl tidlig preload? Endret 16. september 2017 av barezell Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Enda jeg virkelig foretrekker digitale versjoner av spill er jeg litt på vent med FIFA 18. Coop obs har vel pleid å ha lanseringstilbud på FIFA til 399,- tidligere år. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Jeg er ganske sikker på at FIFA 18 preloadet for "mange" dager siden her. Hvis du venter til release får du vel ikke tyvstartet i webapplikasjonen, men det er kanskje ikke så viktig går jeg ut fra? Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Noen som skal ha "icon" edition? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Jeg ble akkurat oppmerksom på Squad Battles. Gleder meg stort, for det virker som en modus som er skreddersydd for meg. Jeg er nok ikke veldig god i FIFA, for jeg klarte aldri å kvalifisere meg til Weekend League, og det stoppet opp i 3. divisjon i online divisions, men med en ekstra turnering hver uke med tiered rewards ser jeg mer frem til FIFA 18 enn noen gang Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 ble litt gira nå, men googla litt og det er singelplayer. Så for meg er det meh Har ikke slengt meg på champions, men skulle gjerne hatt flere "game modes" pr say Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Det var fryktelig dårlig kvalitet. Er det på X360 eller PS3, eller er bildet bare veldig komprimert? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 (endret) PS4. Har bare tatt skjermbilde, lastet opp til Twitter og brukt gyazo (siden diskusjon.no ikke godtar Twitter-linken) Endret 17. september 2017 av oscrue10 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Kan man spille FIFA 18 tidlig på PS4 nå? Og hvordan gjør man dette? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 (endret) Xbox og pc fra 21. med EA access ryktes det. Trur ikke det er no PS4. edit: webapp åpner 21. står det på EA sin side. Endret 19. september 2017 av barezell Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Jeg er veldig usikker på når man får tilgang med EA Access. Har lest både 21. og fem dager før (24.). Håper på det første. Leste også at man kan bruke flere EA Access-kontoer for å spille flere runder på 10 timer (på samme "FIFA-konto"), men det har jeg ikke satt meg inn i. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Appen pleier jo normalt å komme før Early access. så typisk om det ikke starter før 24. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Ja, ikke vet jeg. Håper det kommer 21. Sitter og leser på forumene til EA nå, og der er det flere som mener at EA Access vil komme i morgen, fordi de visstnok "alltid" slipper EA Access-tilgangen klokka 21 britisk tid dagen før. Men det vet jeg lite om. Skal hvertfall prøve å logge inn for å se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå