barezell Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Er det bare meg som synes VM moden spilles veldig annerledes? Akkurat som tempo og flyt føles bedre. Synes også keeperne oppfører seg annerledes. Føles kanskje noe mer arcade ut. Opplever noen det samme eller innbiller jeg meg ting? Lenke til kommentar
Hildreee Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Er det bare meg som synes VM moden spilles veldig annerledes? Akkurat som tempo og flyt føles bedre. Synes også keeperne oppfører seg annerledes. Føles kanskje noe mer arcade ut. Opplever noen det samme eller innbiller jeg meg ting? Ej føle at spillet minna mej veldig om korleis fifa 18 va ved release, lenge før dei forferdelige patchane kom. Nokke som e utrulig deilig, føle at om du e bedre så vinn du.. Lenke til kommentar
Jaad Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Bare å gratulere EA med å ha ødelagt en potensielt god modus med denne latterlig enkle icon-sbc'en. Ikke mye moro når det er lettere få Pele og Maradona enn å få en god back, og det er faktisk ikke en overdrivelse en gang. Noe annet jeg sliter voldsomt med er kontrasten mellom skygge og sol som er hver forbanna kamp. Noen andre som sliter med det samme eller er det på tide med ny TV? Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Bare å gratulere EA med å ha ødelagt en potensielt god modus med denne latterlig enkle icon-sbc'en. Ikke mye moro når det er lettere få Pele og Maradona enn å få en god back, og det er faktisk ikke en overdrivelse en gang. Noe annet jeg sliter voldsomt med er kontrasten mellom skygge og sol som er hver forbanna kamp. Noen andre som sliter med det samme eller er det på tide med ny TV? Spiller fifa 18 på splitter ny samsung 8 serie, og hater overgangen mellom skygge/lys, så tror ikke det er noe galt med TV´n din. Har valgt en hjemmebane med løpebane og nesten ikke tribuner for å slippe det. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Er et problem, spesielt med HDR virker det som. Blir så veldig stor forskjell på lyst og mørkt. Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 (endret) Har ikke spilt en eneste WC-kamp, kun vanlig fut. Veldig skuffende at EA gir fullstendig blaffen i vanlig fut. Ikke TOTW, ikke MOTM. Rett og slett null nytt innhold. Endret 18. juni 2018 av BVB09 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 (endret) Veldig surt at EA gir fullstendig blaffen i alt annet enn UT hele året. FIFA kunne nå bare byttet navn til FIFA ultimate team, de bryr seg bare om den modusen de tjener penger. Synes ikke synd på UT spillere for St de får to måneden med ingenting nytt innhold. Sånn har det vært for folk som ikke spiller UT i 4-5 år nå Endret 18. juni 2018 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Fut er hovedmodusen, så skjønner godt at fokuset ligger der, men pro clubs trenger en overhaling. Virker ganske spesielt å ikke spille fut. Hvis man skal spille 1 player, så er det jo fut som gjelder. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Fut er hovedmodusen Ifølge hvem? Pengene? FUT er den kjipeste modusen og en modus jeg aldri har lært å like. Kanskje det hadde vært bedre om det ikke var et krav om å bruke ekte penger på det (For det er i praksis det. Kjenner ingen som spiller FUT og aldri har kjøpt pakker). Jeg er kanskje litt old school og forbinder FIFA mest med å sitte på sofaen og spille mot kompiser. Selv nå så er det stort sett det jeg spiller, men er man langt unna hverandre så kan man kjøre head-to-head seasons mot venner. Altså klassisk sofa-spilling bare online. Hovedmodusen til FIFA er selve fotballkampene. Det er ikke FM, det er ikke "Loot box simulator 2018". Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Nå har ikke jeg spilt så mye FIFA, men folk klager på scripting i NHL-serien også, selv om det ikke er scripting der. Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Ifølge hvem? De som spiller FIFA. Pro clubs er nok nummer to, men ikke i nærheten av fut. Ikke noe krav om å bruke penger. Jeg har ikke brukt en krone, men har likevel en TOTY, en del TOTS, brukbare informs og andre verdifulle kort som for eksempel SPOTM Salah. Veldig lavt prisnivå, så veldig lett å skaffe seg bra spillere. Jeg har ikke spilt WL engang, og så har jeg valgt å bruke mye tid på pro clubs og hevder meg på leaderboards der. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Hadde EA kanskje fokusert mindre på UT og mer på gameplay og lignende hadde kanskje FIFA blitt et bedre spill. Og begynne og være skuffet over at UT ikke har oppdatering denne ene måneden WC er gående er for meg merkelig. Og det er nok av folk som ikke liker FUT som spiller FIFA, Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 (endret) Ifølge hvem? De som spiller FIFA. Pro clubs er nok nummer to, men ikke i nærheten av fut. Er det noen statistikker på slikt? For diskusjon.no/reddit/neogaf og lignende er ikke representativt for alle som spiller FIFA og det er nok logisk at det er flere her på berget som spiller FUT enn vanlig (mer diskuterbart enn vanlig gameplay). Sier meg enig med Johannes Entenmann jeg. Skulle ønske de oppgraderte gameplay (Eller omså bare grafikk. Fifa kan se bra ut, men ofte ser det ganske piss ut synes jeg. Er noe med lyssetting. Og hvorfor har de ikke fritt kamera/director mode i replays? FIFA kunne gjort så mye mer, men de velger å fokusere på FUT. Jeg har ikke sett en eneste god grunn til å oppgradere til FIFA 19 foreløpig. Hva er nytt som ikke kunne vært en DLC til 200 kr til FIFA 18? Endret 18. juni 2018 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 (endret) Det er jo ingen tvil om at fut er den desidert mest spilte modusen. Mener du virkelig at det er uvisst? Jeg orker ikke å google opp noe tallmateriale. Det kan du gjøre selv, evt spørre EA. Fut er gratis, så ingen grunn til å droppe fut bare fordi man bor i et land med lavere levestandard. De fleste land har god internettforbindelse, evt kan man spille fut offline. Endret 18. juni 2018 av BVB09 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Jeg har aldri sett noen tall på det og de fleste jeg kjenner som spiller FIFA spiller ikke FUT, derfor jeg spør. Skjønner ikke hvorfor det er så stort, foruten om loot box fenomenet. Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 (endret) Folk er forskjellige, men jeg ser ikke helt hva som er mer populært enn fut, alle kundegrupper inkludert. Noen spiller kanskje bare en gang i blant, á la sitte sammen med kompiser, men av de som spiller flere dager i uka hver uke er det nok fut som er mest populært. Endret 18. juni 2018 av BVB09 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Trur også FUT er ganske mange ganger større enn alle andre moduser. Mtp de vanvittige summene med penger de tjener så må det være relativt mange som spiller og kjøper aktivt. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Personlig spiller jeg nesten utelukkende med favorittlaget i FIFA. Jeg synes det er kjedelig å møte lag som jeg ikke kjenner igjen fra virkeligheten. Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 (endret) Seasons med Real Madrid, Man Utd osv blir i hvert fall veldig kjedelig i lengden. De samme spillerne hele tiden, møter de samme lagene... Langt større variasjon i fut, og nytt innhold gjennom "hele" året. Endret 18. juni 2018 av BVB09 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Jeg spiller med Sampdoria. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå