Gå til innhold

FIFA 18-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kjøpt Fifa 18 til PS4. Ser så langt at det er bare mulig å lagre en karriere om gangen. Det er flere i huset som spiller det. Må de bruke egne PSN konto for å starte egen karriere?

DU lagrer bare en ny save, hvis de lagrer oppå din save då erstatter de din save, men hvis du trykker lagre, også plasserer den på en ny lagring så kan de ha sin egen karriere.

Lenke til kommentar

Pirlo gjorde jeg gratis, og tjente på å gjøre Pirlo. Jeg hadde spillerene i klubben, pluss jeg solgte de jeg ikke trengte, tjente i snitt 65 000 coins. Milan,Inter, og juventus spillere går for sykt mye. Så måtte jeg bare spille en online enkeltkamp å få 3 lobb assist.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

@oscrue10: Har ikke prøvd IF Aké selv, men hører veldig gode ting om ham.

Jeg har brukt jobbhelgen til å pusle med laget, og kommet frem til noe jeg selv er meget fornøyd med Jeg ønsker meg en annen høyreback, men mtp. kjemien til Pirlo står det mellom en italiener eller MLS-spiller. Florenzi er vel ganske meta, men jeg føler ikke jeg har så mye valg.

Link til laget: https://www.futbin.com//18/squad/2863210

Bare siden i går har jeg byttet ut Mertens med Crespo, Isco med Hamsik, Scream Perisic med SBC Giovinco, Casemiro med Kanté, SIF Vrsjalko med Florenzi og Marcelo med Alex Sandro.

Synes verken Isco eller Mertens var spesielt gode. Mertens er jo lynkjapp, og har en evne til å dukke opp på rett sted til rett tid. Marcelo og Perisic vil derimot bli dypt savnet. 

Tror jeg har tjent rett i overkant av 400k coins på MLS/Serie A-SBCene. Lave requirements pluss gode forberedelser til MLS lønnet seg tydeligvis, selv om mitt beste pull fra pakkene var Di Maria...

post-1465-0-29719800-1515331781_thumb.png

Lenke til kommentar

Aké har fantastiske stats, og jeg vil påstå at han er bedre enn IF Azpilicueta. Vurderer å hente ham i forbindelse med SB-kræsjet. Skulle gjerne sluppet å sette inn en spiller som egentlig ikke hører hjemme i laget, men kommer fortsatt til å bytte formasjon og få Sissoko på CDM.

Ser ut som et habilt lag. Jeg er skeptisk til Ederson, men vet at mange liker ham. Synes han virker liten og litt middelmådig. Ikke at Hart er kanonbra :laugh:

Andrelaget (setter inn SIF Lozano for Kovacic, bytter om på stopperne og legger om til 41212 (2)):

8dcfe8f372563cf388d54ef1fb4ca329.png

Må nesten poste dette også :laugh:

f6e4dc8a48a4b64101c9f1dd51a695f9.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...