Jakobk Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Blir nok Lukaku eller Asamoah da. Sistnevnte har 4* skills Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 (endret) Lukaku er et OP beist, men lav overall rating pga "dårlig" defending. Bra defensive stats er ikke så viktig. Har Antonio (ja, spissen) som LB i det andre hovedlaget. Har 8 SIF Icardi. Spent på prisutviklingen. Endret 27. november 2017 av oscrue10 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Hvor god er SIF Icardi i forhold til NIF Mertens? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 (endret) Statsmessig er Mertens bedre, og han har 4* skills. Jeg anser Icardi som en investering. Minner litt om Higuain. Bra finishing, men ikke særlig imponerende pace eller dribleferdigheter. Top 100 free agent defenders nedenfor. Litt "blanda drops" skjermbildet nederst er Ramos. Totalt sett er han en av de dårligste jeg har sett i pro clubs. Ingen bombe at en fra Saudi-Arabia topper. Endret 28. november 2017 av oscrue10 Lenke til kommentar
clinton Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Beste spissen i PL? Bruker Jesus, men får det ikke helt til med han. Bommer på alt for mye foran mål. Trenger en som er sikker på avslutningene når de er aleine mot keeper Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Den beste? Litt etter hva du er ute etter. Rask? Aguero. Beast? Lukaku. Class? Ibrahimovic. Allround? Lacazette Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 (endret) Flaksa og fikk Aguero i pakke for litt siden, brukte han typ 20 kamper men synes han var dårligere enn lacazette til tross for at han er nesten bedre på samtlige stats. kjørte med 2 spisser tidligere, har nå gått ned til 1 som fører til at både Aguero og Laca er solgt. Nå er det bare beistet igjen og han er helt rå. Endret 29. november 2017 av barezell Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Da har EA vært ute med banhammeren en liten tur. Og ikke få fra topp 100 heller som har fått seg en smekk! Forhåpentligvis så får de fikset glitchen de har brukt snarlig.. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Vet mange klaget om det samme for lenge siden og jeg var uenig, men nå føles seriøst spillet ut som en dårligere utgave av 17?? Hva skjedde? Synes den deilige flyten i angrep er helt borte. Virker som løsningen deres for å gjøre forsvar enklere var bare å dumme ned angrep AI. Så er jo scripting/momentum/dramatic moments. hva enn man vil kalle det helt sykt. Trur 4/5 kamper jeg spiller har 2-3 mål etter 75 minutter. Forsvar og midtbane blir plutselig hjernedøde og klarer ikke sentre verdens enkleste pasning uten å kicke den rett til motstpiller. Når man er i andre enden og i medvind så plutselig løpa på plass og DM`en blir helt gud på interceptions. Utrolig frustrerende spill, skulle gjerne kunne rulla tilbake til 1-2 patcher etter release og bare spilt der mot kompisser i stedet for det pisset her. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Kjøpte path to glory Alejandro Gómez. Synes at han er god. Håper at han får noen oppgraderinger. Synest ikke at Halloween-kortet til Cuadrado er så veldig godt. Usikker på hva jeg bør gjøre på høyrekanten. Lukaku gjør en kjempejobb på venstrekanten. Kommer neppe til å bytte ham ut med det første. Chiellini kommer nok inn etter hvert. Usikker på hvem av Koulibaly og Manolas som bør vike. Begge leverer bra. Fysiker til Koulibaly va farten til Manolas. Usikker. Handanovic Florenzi - Manolas - Koulibaly - Lukaku Matuidi - Hamsic - Marchisio Cuadrado83 - Mertens - PTG Gomez Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 433 og 100 kjemi, men bytter til dette. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Heeeey, packa akkurat 87 Kimmich. Altså versjonen fra gruppespillet i Europa. Kommer til å selge, og kjøpe IF Bonaventura Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/?showoffId=kZ7wKSnzGoa:FFA18XBO Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 http://www.futhead.com/18/squads/2087077/ Lenke til kommentar
clinton Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Hvorfor blir ikke min otw salah 88 no som han er 88 potm? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 One to watch oppgraderes kun ved at han kommer på team of The weak, om jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 (endret) Jeg får ikke spille online uten en "EA konto". Hva er det og hvilken informasjon er det jeg gir fra meg til EA? Endret 15. desember 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Den du skriver inn vel? Navn, e-post ol. Ikke noe å være redd for mao. 1 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Omtrent alle spelarar me møter i Clubs har 99 i skills. Grådig moro å slå dei som utnytter glitchen, og griseirriterande å tape. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 (endret) Tenk om EA fikk ut fingeren og gikk på reset-tokt. Da ville kanskje disse ynkelige skapningene tenkt seg om neste gang. Endret 16. desember 2017 av oscrue10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå