oscrue10 Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 (endret) Må si meg uenig. FIFA ble betydelig tyngre fra FIFA 13 til FIFA 14, og har vært tungt siden. Hvis den uerfarne spilleren spiller litt i lengderetningen og prøver å angripe, så vil vedkommende bli overkjørt av mer erfarne spillere. Aldri vært vanskeligere å forsvare enn på FIFA 18. Angående det å komme til 1. div. i fut så er ikke det så lett. Jeg er sjanseløs på det, og gidder ikke å prøve engang, men vil påstå at jeg holder et greit nivå, spiller i de øverste divisjonene i pro clubs og har bedre stats enn de aller fleste i de posisjonene jeg spiller mest. Endret 1. november 2017 av oscrue10 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Det er jo ikke gitt at man er god bare fordi man spiller mye. Det er ikke noe automatikk i at en som har spilt 100 timer skal slå en som har spilt 10. Er relativt mange faktorer som spiller inn. Uansett. smak og behag og så videre. Var ganske negativ første uka med fifa 18, men det har virkelig vokst på meg. lett beste fifa på mange år. Så får vi jo se med tiden om EA fucker det opp. Endringene til nå har imo vært gode. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. november 2017 Forfatter Del Skrevet 2. november 2017 Det skurrer veldig. FIFA på release var i det minste krevende og mer skillbasert enn nå. Nå er vi tilbake til FIFA 17 med stor hjelp fra AI. Jeg er fullstendig klar over at det gagner casual-gameren best, men et spill blir ikke competitivt slik det er nå. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Vet at det ikke er noen automatikk i at de som spiller mest er best, men det vil ofte være slik at en erfaren spiller slår en nybegynner. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Enig i den oscrue og sånn burde det jo være. Emils, har som sagt ikke fått spilt mye etter patch og personlig har jeg aldri benyttet særlig AI defending da jeg synes det er nitrist. Om det stemmer at det er tilbake for fult så er det selvsagt et steg i feil retning. Det jeg ikke likte i starten var at spillerne i forsvar var utrolig sirup fra du valgte de til du fikk rørt på deg og plassert deg. Den nye måten og takle på er good stuff. Opp i det hele så er det kanskje viktig å presisere at jeg spiller på xbox og det er jo alltid noe forskjeller over til ps, ikke sikkert vi baserer oss på samme utgangspunkt Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Når kjemisystemet ikke fungerer helt optimalt... Alle de seks mest offensive pluss Kolasinac er informs. Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 (endret) . Endret 10. november 2017 av ApeInSpace Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Jeg tapte, spillet er bugga. Jeg har eid alle Fifa siden 98, og synes egentlig det blir vanskeligere å finne for hver versjon. Nå spiller jeg også langt mindre enn jeg gjorde for 10 år siden. Jeg innbiller meg at jeg merker raskt om en spiller er bedre enn meg, eller om han har 2 taktikker han kjører knallhardt på. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Tips til lag? Har spillere som De Gea, IF Goretzka, IF Icardi, Lewandowski som er verdt å bygge rundt. De Gea er hvert fall den spilleren jeg ønsker å ha med uansett. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 De Gea går for over 200k. Det er vanvittig mye for en GK, med mindre man har noen mill. Eneste PL-keeperen jeg har er Hart. Kostet meg 700 coins. Icardi ville jeg bare solgt. Har verken bra pace, bra dribleferdigheter eller 4* skills. Ville bygget et lag rundt gode angrepsspillere, og bare sørget for at du samtidig får gode spillere i de fleste posisjoner. Lenke til kommentar
Mosber Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Me gusta mucho jugar a FIFA 18, es muy divertido. Goldenslot Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 (endret) Her er laget så langt. Ikke helt sikker på om jeg vil kjøpe Lacazette IF, eller Pobga kanskje på midtbanen for Wilshere. De Gea Walker Koscienly Rüdiger Shaw Can Gueye Wilshere Sterling Sane Musa Endret 19. november 2017 av mafsa Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Lacazette har ingen IF, så da må du i så fall vente... Ellers er Bailly helt sinnssykt OP. IF Kolasinac er den beste VB-en i Premier League, imo. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Lacazette har ingen IF, så da må du i så fall vente... Ellers er Bailly helt sinnssykt OP. IF Kolasinac er den beste VB-en i Premier League, imo. Whops! One to watch er det vell. Merka bare den svarte fargen når jeg så på kortet tidligere Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. november 2017 Forfatter Del Skrevet 20. november 2017 Kjør på med pace. Utelukkende det som er viktigst på spillet her. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 (endret) Likte styrke like godt som speed i fjor og gjør det i år også Endret 22. november 2017 av barezell Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 (endret) Tips til forbedringer, eller ser det greit ut? Venstrebacken er ikke så veldig god. Bytte til Lukaku? IF Ghoulam? Andre? Sandro blir for dyr Handanovic Florenzi - Manolas - Koulibaly - Ghoulam Marchisio - Matuidi - Hamsik Cuadrado(83) - Mertens - Insigne Endret 27. november 2017 av Ibrahimovic Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Tips til forbedringer, eller ser det greit ut? Venstrebacken er ikke så veldig god. Bytte til Lukaku? IF Ghoulam? Andre? Sandro blir for dyr Handanovic Florenzi - Manolas - Koulibaly - Ghoulam Marchisio - Matuidi - Hamsik Cuadrado(83) - Mertens - Insigne Jordan Lukaku e faen et beist, promise me, selvom han har 77 ovr. så virker han mye bedre. Sterk i luften, og 89 i pace.. han vinner alle dueller omtrent. Han e kanon god hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå