Emils. Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 (endret) Endret 5. juni 2017 av Emils. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 "Reveal trailer". Den avslører jo ingenting. Nye features? Game play? Nye lag og arenaer? Det er det jeg bryr meg om. Sånne hype trailere som det der er bare tull. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Xbox sin eksklusive avtale om legender varte vel bare til og med FIFA 17? Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Har forhåndsbestilt Icon Edition, faen for en fanboy jeg er, måtte det når jeg så Ronaldo på frontcoveret, Aldri forhåndsbestilt spill før. men måtte det nå haha Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2017 (endret) Xbox sin eksklusive avtale om legender varte vel bare til og med FIFA 17?Stemmer. så legends rebrandes som icons og kommer dstil alle plattformer. Man får tilgang til spillet 3 dager før release om man kjøper Ronaldo- eller Icon-editon også. Endret 5. juni 2017 av Emils. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Er det fortsatt GameZone som er beste sted å forhåndsbestille spill? Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Hos gamezone og Platekompaniet har jeg alltid fått spill opp til 3-4 dager før release så ja Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Har forhåndsbestilt Icon Edition, faen for en fanboy jeg er, måtte det når jeg så Ronaldo på frontcoveret, Aldri forhåndsbestilt spill før. men måtte det nå haha Hos gamezone og Platekompaniet har jeg alltid fått spill opp til 3-4 dager før release så ja 7 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Blir nok US download igjen, som FIFA 16 og 17. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Har forhåndsbestilt Icon Edition, faen for en fanboy jeg er, måtte det når jeg så Ronaldo på frontcoveret, Aldri forhåndsbestilt spill før. men måtte det nå haha Hos gamezone og Platekompaniet har jeg alltid fått spill opp til 3-4 dager før release så ja Aldri forhåndsbestilt fifa før mente jeg. Frøken pirkete Lenke til kommentar
clinton Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Håper de klarer å gjøre menyene skikkelig rask i år. Det å bla i menyene i FUT er like irriterende som når motstanderen skal se alt som er av repriser på mål og feiringer når man ligger under 5-0. Men tviler på det blir gjort noe. Om noe blir gjort er det vel å legge til nye funksjoner EA kan tjene mer penger på. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Gler meg, i år som alle år tidlegare, til nytt Fifa! Ja takk til raskare menyar. Er ganske nøgd med Clubs på '17, så kan endeleg tillate meg å klage på andre ting. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Landslagene i seasons bør legges opp slik at vi selv kan bestemme hvilke spillere vi vil ta ut. På FIFA 17 er ikke Florenzi med engang. Hvis han har gitt beskjed om at han ikke vil spille for landslaget, eller hvis han er uønsket, så er det forsåvidt greit, men ellers skandaløst. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Er ganske nøgd med Clubs på '17. Da er det ikke håp for klubb i år heller om folk er fornøyd med det makkverket som er i år. Klubb de siste årene føles ut som et helt annet spill enn selve Fifa. En dårligere versjon av et allerede middels spill lover ikke bra.. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Fifa for meg er eit bra spel. Når eg spelar offline mot kompisar er det aldri noko ved spelet som irriterer meg. Grunnen til at eg er relativt nøgd med Clubs i år er at det har vore så rævva tidlegare, så er nok veldig farga av det faktum at dei faktisk gjorde litt forbetringar. Men sjølvsagt; er ein del ting som burde bli betre. Til dømes er det ein liten lagg på heile gamemoden som ikkje finst på UT eller seasons. Eg har blitt så vane med den laggen at eg tenker ikkje over den før eg speler andre modes. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 (endret) Nvm Endret 13. september 2017 av oscrue10 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Hva synes dere om demo? Førsteinntrykket var ikke så ille. Lister opp litt jeg merket meg. - Virket i overkant lett å score på finesse shots - acceleration var mye mye seigere. - En del latterlig kjappe vendinger ved finter. - Forsvarspillerne virket enda litt mer knotete og takle stående med. Animasjonene føltes liksom litt off i forhold til 17. - Standard fifa, med litt surrete hvor ballen ender opp med pasninger. assist greiene tenker stadig motsatt av hva jeg vil - Strength virket OP. Har bare spilt mot CPU til nå så enkelte ting kan være ganske forskjellig mot players. Fifa demoen pleier jo ofte være gammel build også slik at release spillet blir noe annerledes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå