Leif Olsson Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Boltit er en vakker fugel, som jeg sett en gang i Sverige. Artige bilde, selv om fokus ikke alltid er ok Mvh Leif Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Bra fangst uansett. denne tror jeg aldri jeg har sett. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Hehe..nei disse fuglene er ikke enkle å få skarp og fin på brikka du! Synes du lyktes bra likevel. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Perfekt plassert i flata både på V1 og V2. Jeg ville forsøkt å ta litt mer nede for å unngå det uskarpe forstyrrende som stjeler oppmerksomhet. God studie av fjærdrakta i V3. Der ville jeg kutta 1 cm i høyresiden for å få rente kutt og linjer som vil gi bedre spenning i bildet. Kan være en ide' å ha eksstra batterier hvis man ikke operer med flere kameraer så man kan hente fra det andre. Roar Lenke til kommentar
h-a Skrevet 6. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2017 Takk for kommentarer. Disse er langt fra perfekte, men likevel morsomt å prøve å ta litt fuglebilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg