Roar Kneppen Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Kvinnen på bryggen 2 av Skule Waksvik Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Ett vovet motiv de presenterer denne gangen Hr. Kneppen.....her ser en jo rett hjem. En artig bildeserie er det lell Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Litt på grensa dette, men det er vel ingen sensur her.. Fargerik og tøff serie. Hovedbildet var best, men synes bildet av sandalene var godt også. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Flott dama og artig bilder serie ;-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Flott dame, med avslappet holdning til det hele- V1 og V5 er de beste synes jeg, jeg er ikke så begeistra for bakgrunnen i de andre. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Kan nesten virke litt halvvulgært (V1), men det er jo ikke fotografens skyld. Meget god serie med V1 og V4 som mine favoritter. Å legge til litt tekstur i V5 passer for øvrig utmerket. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg