ilalo Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 HeiSolgte nettopp min iphone 7 plus,bruker en Sony Xperia telefon,grei telefon,men den er så utrolig treg Sett litt på finn,tenkte jeg skulle kjøpe en s7 edge,men ser at jeg må kun ut med 1000 kr mer for en s8+Er det verdt det? Bør jeg heller spytte ut 1000kr mer for en s8+?Hva mener dere som evt måtte ha en av de 2 telefonene her? På forhånd takk Lenke til kommentar
Charlie Brown Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Har selv s7 (ikke edge) og den er kjempebra. Jeg kan ikke fordra edge, så hvis du ikke får kjøpt uten, anbefaler jeg s8. Men hvis edge ikke er noe problem, anbefaler jeg s7. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Kona har en S7 Edge, liker ikke edge greiene og synest ikke den er noe særlig å holde i (litt skarpe kanter).Holdt en S8 i butikken, virket veldig bra. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Så ligger vesentlig bedre i handa en s7 edge. Bortsett fra det er det ikke store forskjeller annet en mindre ramme og mer skjerm man merker Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Hei Solgte nettopp min iphone 7 plus,bruker en Sony Xperia telefon,grei telefon,men den er så utrolig treg Sett litt på finn,tenkte jeg skulle kjøpe en s7 edge,men ser at jeg må kun ut med 1000 kr mer for en s8+ Er det verdt det? Bør jeg heller spytte ut 1000kr mer for en s8+? Hva mener dere som evt måtte ha en av de 2 telefonene her? På forhånd takk Hvis det kun er 1000 kr i differanse mellom S7e og S8+, så tror jeg noe er galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå