AfterGlow Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 VR-brillene kan snart gjøre et stort teknologisk byks fremover.Samsung har laget en VR-skjerm som slår Rift og Vive ned i støvlene Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 (endret) Jeg gleder meg så sykt til VR blir mer allemannseie. Har prøvd sånn cardboard-briller, og selv om den optiske kvaliteten er ekstremt lav, fenger konseptet veldig. Heldigvis også prøvd 1. og 2. generasjon Samsung VR, og det er en annen verden, og koster ikke så mye heller (700 ish). Fortsatt ganske pikselert, og krever at du har telefon med høy oppløsning som passer. Så til syvende og sist, håper jeg at Samsung lanserer Gear VR 3 sammen med Note 8, og at det er radikalt forbedret. Endret 5. juni 2017 av Agentspoon 2 Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Hvis det bare fantes noen VR briller til PC som ikke koster mer en PCen til å kjøre spillene... :/ 1 Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Må et beist av en PC til for å drive to av disse skjermene. Regner med at 3,5" bare dekker et øye Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Vive bruker OLED paneler fra Samsung allerede, så jeg syns overskriften er ganske misvisende. At Samsung slipper nye VR paneler, betyr i grunn at vi kanskje vil se de i Vive 2 og Rift 2 når den tid kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå