Xticy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 jeg syns det burde bli gitt ut advarsler for dårlig oppførsel , som feks scorpion , som kun har feil posta, gitt helt feil svar med vilje og gjort alt annet han muligens kan klare for å lage kvalme og irritasjon på dette ellers så seriøse forumet! jeg ber dere moderatorer/admins om å gi han en advarsel for dette! Lenke til kommentar
CornFlake Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Nå kjenner ikke jeg til denne scorpion, og jeg er ny her, men kan du ikke sende en PM til dem, isteden for å lage et nytt tema? Det gjør alle seriøse forum, og som jeg oppfattet ganske raskt, er dette et meget seriøst forum. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 går ikke dette ut over retningslinjene? personuthengninger osv? Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 er klar over at dette er litt person uthenging ,men saken er at alle steder han har posta(alltid en useriøs post), blir alle andre på tråden sure på han. jeg sender en pm nå. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 mod gir nok deg advarsel for dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå