AnonymDiskusjon Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Burde man ikke kunne forvente at børsene har åpent døgnet rundt i et moderne samfunn? Prisen på aksjer bør variere med tilbud og etterspørsel 24/7 spør dere meg. Og finnes det et sted hvor jeg kan se hvordan MSCI World NR USD har utviklet seg de siste 100 årene? Anonymous poster hash: 37fc9...b5b Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Og finnes det et sted hvor jeg kan se hvordan MSCI World NR USD har utviklet seg de siste 100 årene? Nei. Fordi indeksen kun har eksistert siden 1969. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2017 Og finnes det et sted hvor jeg kan se hvordan MSCI World NR USD har utviklet seg de siste 100 årene? Nei. Fordi indeksen kun har eksistert siden 1969. Finnes det et sted hvor jeg kan se hvordan den har utviklet seg siden 1969? Anonymous poster hash: 37fc9...b5b Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Burde man ikke kunne forvente at børsene har åpent døgnet rundt i et moderne samfunn? Prisen på aksjer bør variere med tilbud og etterspørsel 24/7 spør dere meg. Tja, si det. Det er vel noe som henger igjen av det gamle systemet og ergo er gammeldags. Hvorfor er ikke automatisert aksjehandel åpent 24/7? Noen handelssteder er faktisk åpne 24 timer i døgnet. Tradegate er ett eksempel jeg kjenner til. Det er slike steder det refereres til når det snakkes om "aftertrade". Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 (endret) Og finnes det et sted hvor jeg kan se hvordan MSCI World NR USD har utviklet seg de siste 100 årene? Nei. Fordi indeksen kun har eksistert siden 1969. Finnes det et sted hvor jeg kan se hvordan den har utviklet seg siden 1969? Anonymous poster hash: 37fc9...b5b Det er vel egentlig bare å bruke Google. Ett treff er Wikipedia: https://en.wikipedia.org/wiki/MSCI_World#/media/File:MSCI_World.png Endret 5. juni 2017 av Nåla-i-veggen Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Finansbransjen liker å ha helg som alle andre bransjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå