3650 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 ja hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 melde seg ut? hva er vitsen med det? du kan vel bare slutte å poste (?) Lenke til kommentar
3650 Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 jeg vil melde meg ut slik at jeg kan melde meg inn igjen med et nytt brukernavn! Har ikke nokia 3650 lenger så jeg synes at det virker litt dumt å kalle seg for 3650! mvh. Meg! Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 tror det skal være mulig å endre brukernavn i profilen (går ihvertfall ann på andre forum) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Du kan sende en e-post eller privatmelding til en moderator, så kan de sikkert fikse det. Men jeg tror ikke de går med på at du bruker mobilen din som brukernavn. De gidder liksom ikke å endre hver gang du kjøper ny mobil. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 ER jo bare å opprette en ny bruker det, og la den andre bli der den er. Så skriver du det i signaturen til begge hva du heter nå og hvem du var før? Lenke til kommentar
3650 Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 joa. men det var det at de skal ha en mailadresse når du regger deg da. og man kan ikke bruke den samma flere ganger... Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 ER jo bare å opprette en ny bruker det, og la den andre bli der den er. Så skriver du det i signaturen til begge hva du heter nå og hvem du var før? gjorde som du sa jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå