Malmern Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 (endret) Så en merkelig beskjed på minibanken idag: Ikke tast inn pin kode Kontroll av kortleser Jeg lot vær å putte inn bankkortet,er dette noe å bekymre seg over?Ps. Vet ikke om dette er riktig del av forumet,moderator for evt. flytte tråden. Endret 4. juni 2017 av Malmern Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Hvis det var i en DNB minibank i natt/dag tidlig så hadde de noe vedlikehold hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Vedlikehold av alle DNB-minibanker frem til 10:00 i dag tidlig. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 4. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2017 Sparebanken Øst,det var rundt klokka 16.00 idag. Lenke til kommentar
Netflis Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 (endret) Bankkort har sine dager, jeg har kort fra Skandia.En kasse som sa at jeg ikke kunne bruke korte i dette landet, på Narvesen i Strandgata. Endret 4. juni 2017 av Couldnt_Find_Good_Name Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå