AnonymDiskusjon Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 1. august iverksettes BIP 148 segwit soft fork. Er man trygg hvis man har sine Bitcoin private keys på paper wallets, eller er det mer man må passe på? Anonymous poster hash: 0c212...93d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2017 Jeg har hørt at man må passe på at man gjør nettveksvalideringer selv, og ikke overlater det til tredjeparter. Hvordan gjør man dette i praksis? Anonymous poster hash: 0c212...93d Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Jeg forbereder meg ved å selge alt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2017 Jeg forbereder meg ved å selge alt. Fordi du ikke vet hvordan du skal beskytte pengene eller fordi du tror de vil gå ned i verdi? Anonymous poster hash: 0c212...93d Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Jeg forbereder meg ved å selge alt. Fordi du ikke vet hvordan du skal beskytte pengene eller fordi du tror de vil gå ned i verdi? Anonymous poster hash: 0c212...93d Fordi jeg ikke er en gambler. Tror det er store muligheter for at verdien raser flere hundre dollar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå