Magne2020 Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Hei Jeg har en baderomsvask som lukter av mugg eller lignende når jeg kommer nær, med å undersøke ser det ut som det kommer fra overløpet. Jeg sjekket vannlåsen, den er ren. Er det noen som kjenner en god metode for å rense overløpet når man ikke kommer til? Med vennlig hilsen Magne Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 rørleggere kjenner til dette, ta en liten prat med din lokale rørlegger 1 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Biltemas 299 kroners dampvasker er fin til bl.a. dette. Den spyler vekk gørr og dreper bakterier på vanskelig tilgjengelige steder med varm damp under trykk. Også fin til flisfuger, sprekken mellom servant og kran, flekkfjerning og mange andre ting. Ellers er det også hjelp i å sprute inn Domestos Fresh eller andre tregtflytende WC-rensemidler i overløpe, la det virke en stund, og så etterskylle ved å fylle vasken breddfull med varmvann så det renner inn i overløpet. Trenges det skrubbing, er neppe overløpet så trangt at du ikke får inn en flaskebørste eller i verste fall en piperenser? Bra at du allerede har sjekket vannlåsen - mange glemmer eller vet ikke (eller vil ikke fordi de synes det er ekkelt) at den bør renses jevnlig. Men mens vannlåsen var åpen, var det da mulig å rense oppover mot overløpet med flaskebørste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå