bergangster Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Har fått en haug med IM'er som sier nøyaktig det "Jeg sitter og tar meg på tissen!", samtidig som de prøver å sende meg en fil (eller noe, om jeg avslår står det at invitasjonen ble avslått) som heter "Jeg sitter og tar meg på tissen!.scr". Har både firewall og AV på, mulig at det er derfor det blir stoppet. Noen andre som har vært borti dette og som kanskje vet hva det er? Et uskyldig script eller lumske saker? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 En venn av meg sendte meg et par-tre meldinger om at han var kåt i går. Viser seg at det er en trojaner ute og går som herper MSN'en din. Pass på. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Kan ikke si jeg har lagt merke til noe slikt. "lol" Lenke til kommentar
knut Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Det er en slem liten scr fil som sender til alle på msn lista det som filen heter. Fikk endel slike meldinger for et par uker siden. Den gjør ikke noe annet enn å sende ut "meldingen" når man åpner scr fila. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå