Gå til innhold

Hvor lenge står pc'n din rolig?

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tar det før du kjøper ny data, eller nye ting til din data?

Dette var noe jeg har lurt på og vil sammenlikne meg med andre. :p

Skyt inn et lite innlegg er no da, så blir det litt morro i kveld å. :laugh:

Takker alle :thumbs:

God Jul :xmas:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satte inn en 200GB i høst. Satte inn audigy 2 nå, har kunn levd på innebygd lyd på hovedkortet en stund. Det forige kortet ble på en eller anne mulifinken måte utsat for korusjon :roll: kom lit vann på det :ermm: Var ikke min feil, ikke i det hele tat.

OK da, jeg innrømer det, lekasje i vannkjølinga, heldig vis spruta det ikke vilt rundt. Men lydkortet som gikk kosta 600 spenn da.

Har ikke planer om å kjøpe noe mer innen jeg er ferdig med militæret, og dit skal jeg inn etter sommeren. Gidder jo ikke kjøpe noe nytt nå som står hjemme og eldes mens jeg er i militæret.

Lenke til kommentar

Da jeg fikk pcen min for 8 månder siden, hadde jeg sånn "ny data, må kjøpe noe nytt" fase, så pcen lå kanskje i ro i 2 dager før jeg tuklet med den... ny ram, cpu, hk, casemoddet den ++, men den har ligget i ro nå i 2 månder, og har heller ikke planer om å fikse noe på den!

Lenke til kommentar

Det er sikker to år siden jeg gjorde noe med PC`n sist. Men jeg er stadig inne i den for å prøve nye vifter, fjerne støv osv. Men i det siste så har jeg holdt på mye. Har akkurat hatt en sjau med oppgradering. Det må til fra tid til annen. Like fantastisk følelse hver gang. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...