Pande Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 The sky is... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Blue. Ellers så tenkte jeg litt på "crying" eller "the limit" . Du har tydeligvis gått tom for flere ansikter å fotografere og beveget deg ut i naturen, ser jeg. Flott var bildet ihverfall.... Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Pande Skrevet 4. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2017 (endret) Blue. Ellers så tenkte jeg litt på "crying" eller "the limit" . Du har tydeligvis gått tom for flere ansikter å fotografere og beveget deg ut i naturen, ser jeg. Flott var bildet ihverfall.... Mvh Fredrik The sky is what it is...just sky`s:-) Takker for kommentar, Fredrik. Og en ting kan du være trygg på, har definitivt ikke gått tom for ansikter:-) Var bare med barnebarnet på speidertur, så da måtte jeg jo prøve meg i naturen.... Endret 4. juni 2017 av Pande Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Tøft og artig motiv som du har fått full klaff på etter min mening. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 5. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2017 Tøft og artig motiv som du har fått full klaff på etter min mening. Takker så mye, Jarle:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg