NuB Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) ...eller i Operas tilfelle nede på sidelinjen (legger forresten merke til at mange av disse ikonene ikke virker i IE). Sjekk Dagbladet eller Wired for eksempler. Poenget med å ha dette er at jeg ofte har masse sider oppe i Opera, og med et slikt gjenkjennelig ikon vil jeg raskt finne min egen side i vindusjungelen. Jeg skjønner at man må lage et ikon i rett størrelse og plassere det et eller annet sted, men hvor? Har lest om dette før, men vet ikke hva det kalles så det bytter ikke å søke. Endret 5. desember 2003 av NuB Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) hvis det er den røde "W" på wired du tenker på så er det et "favico" eller på norsk "favoritt ikon" har vært en masser av innlegg om dette her. er et innlegg lengre nede i dette forumet. her google søk det andre funnet: tror dette er bra Endret 5. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
NuB Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Takk, begynner å skjønne sammenhengen, Opera viser slike ikoner uansett, mens IE bare viser de dersom du har siden blant dine favoritter (det vil si Opera viser ikke det "davidslife ikonet heller faktisk). Dette henger sikkert sammen med at Opera kan kjøre MDI.modus og at det derfor ikke bare er i "favoritter"-menyen det er praktisk å få opp et sånt ikon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå