AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2017 Du vet ikke hva som "gjelder deg", det kan jeg garantere deg. Med en gang en tror en vet noe lurer en seg selv. Jeg skal gi deg en liten hjemmelekse. Hver gang du oppdager en konklusjon vil jeg at du skal si til deg selv at det motsatte er en mulighet, UANSETT hvor glødende uenig/enig du måtte være. Dette gjelder til og med det jeg skriver her. Dette er mitt siste innlegg til deg. Take it or leave it. Anonymous poster hash: 69a6d...3b8 Jeg vet vel at jeg ikke bryr meg om hva troll mener. Troll som fabrikkerer sannheter om meg, som at jeg er "glødende" enig/uenig, og kritiserer meg for det. Jeg ønsker deg alt det beste. Jeg kan ikke helt huske hva det er jeg har sagt om meg selv jeg skulle vært "glødende" skråsikker på. Anonymous poster hash: 66fd6...f30 Bare gjør det jeg skrev. Målet er å få en mer agnostisk tilnærming til livet, ikke at du skal si deg enig i det jeg skriver. Anonymous poster hash: 69a6d...3b8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2017 Bare gjør det jeg skrev. Målet er å få en mer agnostisk tilnærming til livet, ikke at du skal si deg enig i det jeg skriver. Anonymous poster hash: 69a6d...3b8 Du er et troll når du insisterer på at jeg har "religiøs" tilnærming. Btw, håper det ikke kommer enda flere siste innlegg. Anonymous poster hash: 66fd6...f30 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2017 Bare gjør det jeg skrev. Målet er å få en mer agnostisk tilnærming til livet, ikke at du skal si deg enig i det jeg skriver. Anonymous poster hash: 69a6d...3b8 Du er et troll når du insisterer på at jeg har "religiøs" tilnærming. Btw, håper det ikke kommer enda flere siste innlegg. Anonymous poster hash: 66fd6...f30 Har da ingenting med religion å gjøre. Snakket om den sinnstilstand hvor man ikke klenger seg til konsepter og ideer. Anonymous poster hash: 69a6d...3b8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2017 Har da ingenting med religion å gjøre. Snakket om den sinnstilstand hvor man ikke klenger seg til konsepter og ideer. Anonymous poster hash: 69a6d...3b8 Nok et "siste innlegg" med kun kverulans. Nå legger jeg meg, og griner en skvett over hvor mye søppel jeg eksponerer meg for på en fin lørdagskveld. Anonymous poster hash: 66fd6...f30 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2017 Har da ingenting med religion å gjøre. Snakket om den sinnstilstand hvor man ikke klenger seg til konsepter og ideer. Anonymous poster hash: 69a6d...3b8 Nok et "siste innlegg" med kun kverulans. Nå legger jeg meg, og griner en skvett over hvor mye søppel jeg eksponerer meg for på en fin lørdagskveld. Anonymous poster hash: 66fd6...f30 Jeg tenkte nå jeg formulerte meg ganske klart, men du fortsetter jo å misforstå. Du tar jo virkelig ikke til deg et ord av det jeg sier. Grin i vei du, ikke noe problem. Anonymous poster hash: 69a6d...3b8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2017 Jeg tenkte nå jeg formulerte meg ganske klart, men du fortsetter jo å misforstå. Du tar jo virkelig ikke til deg et ord av det jeg sier. Grin i vei du, ikke noe problem. Anonymous poster hash: 69a6d...3b8 Spørsmålet mitt er vel egentlig hvorfor jeg skulle "ta til meg" noe som helst av det du sier. Er du en autoritet på området? En autoritet som begynner "samtalen" med å proklamere at jeg har det "helt fint" og "problemfritt". Du er bare et troll. En misfornøyd person som tar det ut på andre. Anonymous poster hash: 66fd6...f30 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2017 Jeg tenkte nå jeg formulerte meg ganske klart, men du fortsetter jo å misforstå. Du tar jo virkelig ikke til deg et ord av det jeg sier. Grin i vei du, ikke noe problem. Anonymous poster hash: 69a6d...3b8 Spørsmålet mitt er vel egentlig hvorfor jeg skulle "ta til meg" noe som helst av det du sier. Er du en autoritet på området? En autoritet som begynner "samtalen" med å proklamere at jeg har det "helt fint" og "problemfritt". Du er bare et troll. En misfornøyd person som tar det ut på andre. Anonymous poster hash: 66fd6...f30 Lytt til alle, følg ingen. Jeg har sagt gang på gang at målet ikke er at du skal si deg enig i det jeg skriver. Å ta ting til seg innebærer å vurdere andre muligheter enn man først hadde trodd, ikke at du skal begynne å tro på andre ting. Ditt problem er nok ikke det du ser for deg. Det jeg ser etter å ha lest alle dine innlegg i tråden er en person som er blendet av sin egen stolthet, som ikke er villig til å vurdere andre muligheter. Jeg bryr meg ikke om de historiene du forteller oss og deg selv, for oppførselen din din viser et helt annet problem enn det du beskriver. Jeg ser du har blitt desperat og begynt å kalle meg troll. Det er jeg ikke, men det er vel behagelig for deg å tro det når jeg utfordrer dine ideer helligste tanker og ideer. Anonymous poster hash: 69a6d...3b8 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2017 Lytt til alle, følg ingen. Jeg har sagt gang på gang at målet ikke er at du skal si deg enig i det jeg skriver. Å ta ting til seg innebærer å vurdere andre muligheter enn man først hadde trodd, ikke at du skal begynne å tro på andre ting. Ditt problem er nok ikke det du ser for deg. Det jeg ser etter å ha lest alle dine innlegg i tråden er en person som er blendet av sin egen stolthet, som ikke er villig til å vurdere andre muligheter. Jeg bryr meg ikke om de historiene du forteller oss og deg selv, for oppførselen din din viser et helt annet problem enn det du beskriver. Jeg ser du har blitt desperat og begynt å kalle meg troll. Det er jeg ikke, men det er vel behagelig for deg å tro det når jeg utfordrer dine ideer helligste tanker og ideer. Anonymous poster hash: 69a6d...3b8 Muligheter, på hvilke områder? Tema? Hva gjelder dette egentlig? Hva er det jeg har sagt, som du mener jeg tar feil på? Hva slags problem er det jeg ser for meg at jeg har? Dette er jo bare svada, hvorfor skal jeg "ta det til meg". Du utfordrer meg ikke... jeg svarer bare som tidsfordriv. Anonymous poster hash: 66fd6...f30 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2017 Lytt til alle, følg ingen. Jeg har sagt gang på gang at målet ikke er at du skal si deg enig i det jeg skriver. Å ta ting til seg innebærer å vurdere andre muligheter enn man først hadde trodd, ikke at du skal begynne å tro på andre ting. Ditt problem er nok ikke det du ser for deg. Det jeg ser etter å ha lest alle dine innlegg i tråden er en person som er blendet av sin egen stolthet, som ikke er villig til å vurdere andre muligheter. Jeg bryr meg ikke om de historiene du forteller oss og deg selv, for oppførselen din din viser et helt annet problem enn det du beskriver. Jeg ser du har blitt desperat og begynt å kalle meg troll. Det er jeg ikke, men det er vel behagelig for deg å tro det når jeg utfordrer dine ideer helligste tanker og ideer. Anonymous poster hash: 69a6d...3b8 Muligheter, på hvilke områder? Tema? Hva gjelder dette egentlig? Hva er det jeg har sagt, som du mener jeg tar feil på? Hva slags problem er det jeg ser for meg at jeg har? Dette er jo bare svada, hvorfor skal jeg "ta det til meg". Du utfordrer meg ikke... jeg svarer bare som tidsfordriv. Anonymous poster hash: 66fd6...f30 Jeg snakker om din generelle tilnærming til ny informasjon. Holdningen din rett og slett. Bare les gjennom alle innlegg du har fått i tråden her. Istedenfor å hoppe til en konklusjon vil jeg at du skal si deg selv "det er kanskje en mulighet" og ta det derifra. Hvis dette er vanskelig, finn ut hvorfor. Anonymous poster hash: 69a6d...3b8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2017 Jeg snakker om din generelle tilnærming til ny informasjon. Holdningen din rett og slett. Bare les gjennom alle innlegg du har fått i tråden her. Istedenfor å hoppe til en konklusjon vil jeg at du skal si deg selv "det er kanskje en mulighet" og ta det derifra. Hvis dette er vanskelig, finn ut hvorfor. Anonymous poster hash: 69a6d...3b8 Åja, men jeg bryr meg ikke noe om hva du vil (uansett om det du sier stemmer eller ikke). Det burde kanskje være klart nå... kanskje det hadde vært annerledes om du var psykolog og jeg snakket med deg face 2 face... Anonymous poster hash: 66fd6...f30 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 kanskje det hadde vært annerledes om du var psykolog og jeg snakket med deg face 2 face... Sånn, da var det et etablert faktum. Med omsorgsfulle tanker og ønsker om god bedring, anbefaler vi TS til å oppsøke profesjonell bistand face 2 face. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2017 Sånn, da var det et etablert faktum. Med omsorgsfulle tanker og ønsker om god bedring, anbefaler vi TS til å oppsøke profesjonell bistand face 2 face. Ja, det skulle jeg gjerne gjort (igjen), men jeg får ikke noe tilbud om det. Så lenge NAV har avklart en, og man ikke er så syk at man er suicidal eller psykotisk, så trenger man visstnok ikke det. Så da blir det å fortsette med pillene Staten så generøst tilbyr gjennom frikortsordningen til jeg opphører å eksistere i en ensom, og sannsynligvis tidlig, død. Anonymous poster hash: 66fd6...f30 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2017 Jeg snakker om din generelle tilnærming til ny informasjon. Holdningen din rett og slett. Bare les gjennom alle innlegg du har fått i tråden her. Istedenfor å hoppe til en konklusjon vil jeg at du skal si deg selv "det er kanskje en mulighet" og ta det derifra. Hvis dette er vanskelig, finn ut hvorfor. Anonymous poster hash: 69a6d...3b8 Åja, men jeg bryr meg ikke noe om hva du vil (uansett om det du sier stemmer eller ikke). Det burde kanskje være klart nå... kanskje det hadde vært annerledes om du var psykolog og jeg snakket med deg face 2 face... Anonymous poster hash: 66fd6...f30 Hvis det å markere din egen selvstendighet er viktigere for deg enn å forbedre situasjonen din så for all del kjør på. Du ønsker å få det bedre, men samtidig ønsker du å beholde akkurat det som skaper så mye lidelse for deg. Det går ikke. Anonymous poster hash: 69a6d...3b8 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2017 Hvis det å markere din egen selvstendighet er viktigere for deg enn å forbedre situasjonen din så for all del kjør på. Du ønsker å få det bedre, men samtidig ønsker du å beholde akkurat det som skaper så mye lidelse for deg. Det går ikke. Anonymous poster hash: 69a6d...3b8 I sted var du helt sikker på at jeg hadde det helt fint, og at det var et faktum at jeg ikke hadde noen problemer. Selv den beste kan ta feil, så jeg skal la tvilen komme deg til gode! Men det er uansett ingenting som kan gjøres. Anonymous poster hash: 66fd6...f30 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2017 Hvis det å markere din egen selvstendighet er viktigere for deg enn å forbedre situasjonen din så for all del kjør på. Du ønsker å få det bedre, men samtidig ønsker du å beholde akkurat det som skaper så mye lidelse for deg. Det går ikke. Anonymous poster hash: 69a6d...3b8 I sted var du helt sikker på at jeg hadde det helt fint, og at det var et faktum at jeg ikke hadde noen problemer. Selv den beste kan ta feil, så jeg skal la tvilen komme deg til gode! Men det er uansett ingenting som kan gjøres. Anonymous poster hash: 66fd6...f30 Her og nå har du ingen problemer, men det betyr ikke at din livssituasjon ikke kan bli bedre. Jeg kan være lei meg og generelt føle meg helt forjævlig, men samtidig skjønner jeg at dette er helt OK. Man overgir seg til følelsen og når man er klar gir man slipp. Poff. Virkeligheten ER motstridende, og det er bare noe man må akseptere. Anonymous poster hash: 69a6d...3b8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2017 Anbefaler deg denne boken her. Forfatteren har mer enn 50 års klinisk erfaring i psykiatrien, og han beskriver her en metode som har vært svært effektiv for han og hans pasienter. Denne boken vil nok hjelpe deg mer enn det jeg noen sinne kan. Anonymous poster hash: 69a6d...3b8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2017 Her og nå har du ingen problemer, men det betyr ikke at din livssituasjon ikke kan bli bedre. Jeg kan være lei meg og generelt føle meg helt forjævlig, men samtidig skjønner jeg at dette er helt OK. Man overgir seg til følelsen og når man er klar gir man slipp. Poff. Virkeligheten ER motstridende, og det er bare noe man må akseptere. Anonymous poster hash: 69a6d...3b8 Bra jeg ikke har noen problemer. Anonymous poster hash: 66fd6...f30 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2017 Deilig med en problemfri hverdag!! Det må jeg bare få sagt. Amen. Anonymous poster hash: 66fd6...f30 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå