_h_e Skrevet 12. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2017 Ok, takk for svar☺️ Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Jeg vil anbefale å kjøpe seg heller en brukt Em5 eller EP5 med den gode bildstabilisering og mye bedre handling. EP5 har wifi mens EM 5 har søkeren men ingen Wifi. En brukt EM10m1 vil også ha bedre handling enn EPl7 men bare det samme dårligere IBIS. Objektiver: pancake zoom 14-42 EZ er veldig bra for sin pris og størrelse Alternativ panasonic 12-32 pancake zoom hvis du vil ha der videre 25mm 1.8. Bra og rimelig Normalobjektiv 45mm 1.8 bra for portretter 45-150 bra og rimelig telezoom Du får mye bra brukt på foto.no eller på finn. Lykke til med ditt valg og fotohobby Jeg har ikke råd til å kjøpe flere objektiver, men jeg trenger ett til allsidig bruk! Er derfor usikker på om jeg skal velge 14-42 mm eller den på 25 mm. Anyone? Tusen takk for svar til dere andre! Olympus sitt egne 17mm 1.8 er et glimrende all-round objektiv. Tegner helt fantastisk. Jeg likte EPl7 veldig godt, faktisk bedre enn EM10MKII av en eller annen grunn. Men, søkeren var nyttig i blant når det er sagt. Ja, men søkeren er vel en vanesak. Tror ikke det kommer til å bli noe problem, egentlig. Har hørt andre steder også at 12mm linsen er bra, er den mye bedre enn standardlinsen 14-42mm? Tenker at det kanskje kan være greit å ha mulighet til å zoome, men jeg vet ikke. Er jo uerfaren Jeg har 12mm objektivet og det er bra, men jeg kunne aldri tenkt meg å hatt det som mitt eneste objektiv. Da ville en 17mm passet mye bedre hvis du vil holde deg til fast objektiver. Den har jeg også. Lenke til kommentar
_h_e Skrevet 16. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2017 Ok? tror allikevel jeg går for 14-42, høres litt tryggere ut? Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Ok tror allikevel jeg går for 14-42, høres litt tryggere ut Ja det høres som en god start. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå