HelenaN Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Takk for en fin tur! Alltid like hyggelig. Det var artig og intressant at man fikk gå inn i flere av husen. Slik var det ikke forrige gangen jeg var der. Noen av mine bilder: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Takk for et hyggelig fototreff - jeg fant mitt Flickr-album fra forrige besøk – 5.juni 2010, så jeg la de nye bildene der også- 50 gamle og 50 nye her 1.Stenbrogården 2.Foto-konsentrasjon 3.Skimuseet 4.Oppdalstunet 5.Fragaria vesca 6.Haltdalen stavkirke – detalj Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 (endret) Takk for et hyggelig treff. Veldig fint på Sverresborg, og mange spennende motiv. Mange flotte motiv du har fått med deg Helena. Jeg har tydeligvis gått glipp av mange flotte motiv. Flott komposisjon på nr 1, 2 og 5. Fine farger og toner. Nr 4 ble riktig flott med babylens og SH. Fint vri på nr 10 og liker "portretten" både i farger og SH. RandiA, en fin samling av Sverresborg på flickr siden din. Fin komposisjon på nr 1, og for en posering. Fint dokumentasjon av treffet på nr 2 og 4. Jeg går for retro stilen denne gangen. 1 - hattebutikken 2 - hattemakeren 3- fotografen 4- hatteutstyr 5 - trykkeri 6 - retro 7 - cafe 8 - godteributikken 9 - abstrakt 10 - apotek 11 - ski museum 12 - hvitveis 13 - borgen Endret 3. juni 2017 av krøllx Lenke til kommentar
JanaR Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 (endret) Hei! Tak for hyggelig tur (som ble litt avkortet for meg)! Jeg har ikke prøvd å legge ut noen bilder før. Håper at det går... 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Endret 4. juni 2017 av JanaR Lenke til kommentar
andycam Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Mine bilder fra treffet. (Sen opplasting som vanlig). 1 2 3 4 5 6 7 8 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Her var det mye bra! Alle bildene er fine, vanskelig å plukke ut noen favoritter - men jeg prøver meg på et par utvalgte fra hver: Helena 9 og 11, krøllx 1 og 13, JanaR 2 og 6, andycam 1 og 4. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Takk for spennende treff med mye variert å fange med kamera, og det har dere sannelig gjort! Helena: 1, 4 og 10. Både oversikt og detaljer. Randi: Mange fine bilder på Flickr. Stilig kramkar på trappen til butikken! Krøllx: 2 og 13. Jana: 2 og 7. Andycam: 1 og 5 Det tok litt tid med meg denne gangen, men det ble da disse: Hvis det er noen som vil at jeg sletter bilder med dem på, gi meg beskjed! 1. Ganske elegant egentlig 2. Stråhatt 3. Glade fotojenter 4. Anders med klubba 5. Nattmannshuset 6. Mye på en gang 7. Kramkaren 8. Børs og katedral Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Takk for spennende treff med mye variert å fange med kamera, og det har dere sannelig gjort! Helena: 1, 4 og 10. Både oversikt og detaljer. Randi: Mange fine bilder på Flickr. Stilig kramkar på trappen til butikken! Krøllx: 2 og 13. Jana: 2 og 7. Andycam: 1 og 5 Det tok litt tid med meg denne gangen, men det ble da disse: Hvis det er noen som vil at jeg sletter bilder med dem på, gi meg beskjed! Det var hyggelig å være sammen dere igjen - Utrolig flotte bilder Linda! Alle! Jeg plukker ut et par - 1. Skikkelig elegant ja, og 8. Interessant kontrast - stavkirken og verdslig mammon...... Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Mange flotte motiver og effekter Jana, motivene passer med den etterbehandlingen du har valgt. liker spesielt godt bilde 3 som ser drømmeaktig og stemningen på bilde 6. Er det monocle objektiv du har brukt her? andycam, fin komposisjon og effekt på bilde 5 og 6. Linepusle, liker bilde 5 og fin komposisjon og SH på bilde 7. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2017 Skriver detta på mobilen så jeg kan ikke gi så detaljerte kommenter. Randi, mange fine bilder fra Sverresborg! Av de nye liker jeg spesielt det förste. kröllx, mine favoritter er nr 1 og 13. Jana, stilige bilder, spesielt nr 2, 3 og 7. Liker motiven du valgte, komposisjonene og effekten fra objektivet. andycam, nr 1 og 5. Linepusle, 1, 5 (vakkert) og 6. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Her er et lite referat i bloggen min fra Fototreff Sverresborg Lenke til kommentar
JanaR Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Jana, motivene passer med den etterbehandlingen du har valgt. liker spesielt godt bilde 3 som ser drømmeaktig og stemningen på bilde 6. Er det monocle objektiv du har brukt her? Ingen etterbehandling, bare selve monocle objektivet og kamera i monochrome modus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå