PrettyBoy Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Glad de kjøpte Cuadrado av oss Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Haha, Ramos får en slapp hånd i ryggen og ruller flere ganger rundt som om han ble skutt. Pinlig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Jeg ser bare på med et halvt øye. Så jo ut som Cuadrado såvidt er borti skuldra til Ramos med en hånd? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Fikk han gult for den bitte lille dytten? Eller noe jeg gikk glipp av? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Så veik og tynn spiller som Ramos er så faller man vel såppass Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2017 For en taper Ramos er. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Hvordan i all verden er det rødt kort? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Herregud. Et gult til og rødt til ramos for å være patetisk. Ferdig snakka. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Hahahaha. Real er et lag fullt av drittspillere... Synd at de vinner. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Hahahaha. Real er et lag fullt av drittspillere... Synd at de vinner. Ja et helt lag fullt av drittspillere fordi 1 av dem overspiller. Det beste laget vinner. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Nå er det lekestue utpå der. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Hahahaha. Real er et lag fullt av drittspillere... Synd at de vinner. Ja et helt lag fullt av drittspillere fordi 1 av dem overspiller. Det var på ingen måte det jeg sa. For å utdype: VELDIG få "likandes" spillere på Real imo. For min del for mange klyser, overspillere, grinete (I motgang) spillere til at jeg kan like laget iallfall. Men gratulerer til Real anyways... 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 For et menneske Buffon er. Han er den største 2 Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Bra kamp helt til siste 15. Ramos burde fratas medaljen for oppførselen der. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Hvem er han som gir medaljene til spillerne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå