Fredrik N. Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 lonely people Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 (endret) Spot on på noe som faktisk er et samfunnsproblem. Vi er mange mennesker, og en del av de er faktisk alene/ensomme...et paradoks...Fin mellommenneskelig menneskelig fangst:-) Endret 3. juni 2017 av Pande Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Enig med Pande. Jeg er ikke redd for å innrømme at jeg har kjent litt på dette etter at jeg ble enkemann. Jeg er godt stilt da jeg lever et aktivt liv uten helseplager som ofte forsterker ensomheten. Godt fanget Fredrik! Litt vel grønt på forrige bilde, du vet jeg er ofte forbi:-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Jeg skulle veldig gjerne vært mer alene, men ensom vil jeg jo ikke være jeg heller. Damen på bildet ser i grunnen relativt tilfreds ut synes jeg. Jeg tror et kutt på venstrekanten, inn forbi hårtusten til vedkomne i bakgrunnen, ville roet ned bildet litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Dette blir jo et større problem med alderen da ens venner og bekjente blir færre . Tenkte på Beatles' Eleanor Rigby når jeg så tittelen : all the lonely People where do they all come from? all the lonely People where do they all belong? (utdrag fra teksten) Flott fanget Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Bildet må kanskje karakteriseres som snapshot så jeg ser ingen grunn til å begynne å pirke. Ellers er vel det meste allerede sagt? Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2017 Et snapshot dette, rakk ikke å stille inn kameraet først. Bildet er rett ut av kamera og ikke gjort annet enn å konvertere til s/h. Takker til dere alle for kommentarer! Fortsatt god helg. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg