Gå til innhold

Farvel Runde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Flott billedserie fra Runde , at det bare ble en fugl så er jo en ørn i flukt en flott fangst .,

Alec

Lenke til kommentar

Her holder jeg en knapp eller tre på V2 med ørna som en god nr. 2 mens jeg foreslår 2 mm kutt i topp på V4.

Roar

Jeg tenkte nok at du kom til å like V2, du som er steingal. :)

Jeg trodde faktisk jeg hadde kutta ned i fjellet på v4, det var helt opplagt meningen. Huff huff.

Artig at så mange likte ørnebildet, da det egentlig var å betrakte som mislykket. Men litt lek og moro kan gjøre underverker. :)

Lenke til kommentar

De var severdige disse bildene dine fra Runde, både disse og de tidligere, absolutt et sted som jeg burde oppsøke, ser jeg. Godt jobba!

Ha en fin helg.

Ja, du burde ta deg en tur Fredrik. :) Du kan overnatte i fyrvokterboligen, det er en DNT hytte nå.

Du kan også overnatte i Fosnavåg, så kan du ta en tur ut til Mulevika på Nerlandsøya også.

Det var hyggelig at du likte Rundebildene mine.

Lenke til kommentar

Flott billedserie fra Runde , at det bare ble en fugl så er jo en ørn i flukt en flott fangst .,

Alec

Hei Alec! Ei ørn er ingen dårlig erstatning. Det er blitt ganske mye ørn etter hvert. Ser dem ofte fra kontorvinduet mitt også.

Denne her var jo fryktelig langt unna da, så det ble jo bare en siluett.

Lenke til kommentar

Hvor ligger det så henne i Norge ? storslået natur ...synes de sidste to billeder er bedst ..hilsen Suss

Hei Suss!

Dette ligger ikke langt fra Ålesund, der jeg bor. Det blir ca to timer kjøring inkl. ei ferge. Sørover langs kysten. Ikke så veldig langt unna Norges vestligste punkt.

På det siste bildet var vi kommet ned til parkeringsplassen igjen, der hadde vi pause og grillet pølser før vi dro hjem og var hjemme ved midnatt omtrent. En lang og fin dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...