Ovidia2 Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Svigersønn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Jeg ser du har begynt å jobbe med mørke og skygger. Her tenker jeg at kanskje hadde det vært like greit å holde det i en lysere tone som et rent portrett. Men det var vel ikke din intensjon med bildet. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Likte dette kveldsportrettet av den unge konsentrerte gitaristen. Fint med det lille naturlige bakgrunnslyset. Et uhøytidelig portrett som formidler en stemning av glede som du selv uttrykker. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Et spesielt bilde som jeg synes kommer best frem mot grå bakgrunn. Fint bilde. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Et fint portrett som viser gitaristen i de sene timer . Du er heldig som kan nyte egen live musikk . Alec Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2017 Tusen takk for kommentarene deres det var hyggelig MVH Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg