Gå til innhold

Hva merke har best kvalitet idag?

blinc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg holder generelt en knapp på Asus, men det er nok ikke noe fasitsvar her, det er mange produsenter som har forholdsvis høy kvalitet på sine hovedkort.

Gigabyte, ASRock, MSI m.fl. produserer alle gode hovedkort, det går nok mer på hvilken modell, samt hvor mye penger du legger i det.

Endret av adeneo
Lenke til kommentar

selv er jeg glad i gigabyte, men det koker nok ned til hva du trenger av funksjoner og om utseende har noe å si. kjøp fra en av de store produsentene så blir du fornøyd.

selve ytelsen på et hk i forhold til et annen med samme brikkesett er jo lik 0, så det har ingenting å si på det punktet.

Lenke til kommentar

Takker for svar.

Om Supermicro: Hvordan er OC mulighetene på de korta?

Supermicro + OC = Niks.

Disse kommer UTEN noen form for overklokking i BIOS da disse er laget for servere og bedrifter helst, og ikke den vanlige entusiasten i gata :p

Lenke til kommentar

Takker for svar.

Om Supermicro: Hvordan er OC mulighetene på de korta?

Supermicro + OC = Niks.

Disse kommer UTEN noen form for overklokking i BIOS da disse er laget for servere og bedrifter helst, og ikke den vanlige entusiasten i gata :p

Ja, var kanskje det jeg tippet. Uten OC er det uaktuelt for meg :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har vært mest fornøyd med ASUS. Har hatt Gigabyte to ganger, og det har alltid vært et eller annet med dem. Mitt siste hovedkort er et gigabyte, og alle ferske bios oppdaeringer gjør kortet mer ustabilt enn  det var før bios oppdateringer...man forventer jo det motstatte. Hadde et msi kort som nettverket plutslig forsvant etter to dagers bruk. Assus, og asrock kort har jeg ikke hatt noen problemer med.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg forsøkte en gang med et Gigabyte hovedkort for AMD CPU, og det funket ikke godt, var et problem med Internet tilkobling.

Har aldri hatt problemer med ASUS, annet enn at siste gang hadde hovedkortet ikke HDMI, bare optisk utgang. Skitt au, kjøpte et skjermkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...