anderslien Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Nå har jeg fått en Sharp GX-10 og jeg har tenkt å selge den. Den er helt strøken og det følger med: original eske, instruksjonsbok, lader, batteri, cd, handsfree og det er noen spill inne på den som jeg har lagt inn. Den er ikke operatørlåst og det følger med et Vodafone sim-kort, men det sim-kortet kan ikke brukes i Norge, så da kan du bruke det når du drar til Sverige foreksempel. Det er ikke Norsk språk på den, men den har engelsk og sånt. Noen som vil kjøpe den? Gi meg et bud. Her er litt spesifikasjoner: Size: Dimensions 94 x 49 x 27 mm Weight 110 g Display: 65K Color TFT LCD Size 120 x 160 pixels - Second external display, monochrome, 1 line + icons - Four-way navigation - Wallpapers - Ringtones 20 + custom - Vibration - MMS - Polyphonic ringtones - Poly ringtone composer - Downloadable ringtones - Photo phonebook - Caller groups SMS: Send/Receive Clock: Yes Alarm: Yes Data: GPRS Infrared port: Yes Games 3 - PK Game, Collection Hunter, Ice Hockey + Java - Digital camera (352x288 pixels) - Java - WAP 1.2.1 - T9 - Organizer - Calculator - Voice memo Her er bilde: file:///C:/Documents%20and%20Settings/Kristian%20Lien/Skrivebord/10212982.jpg Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 dette er forumet som brukes til annet enn salg.. dette står sannsynligvis i forumets regler. bruk bruktmarkedet til salg, eventuelt qxl.no, gibud.no osv osv Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 anderslien: du har en mobil som er helt unik i Norge. Jeg ville ikke ha solgt den hvis jeg var deg Uansett, du bør kreve blod-pris for den Skikkelig bra mobil forresten. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Til Molna. Jeg har tenkt å selge den for 3000kr. Er ikke det en bra pris? Noen som vil kjøpe den? Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Til Molna. Jeg har allerede en Nec e606 som jeg bruker og den beholder jeg. Det er ikke mange som har den heller.. Tror ingen i Norge har den. Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 håper personlig på at du får en sterk advarsel i og med at du har blitt gjort oppmerksom på dette men likevel fortsetter og ikke unnskylder eller no.. men dette lar jeg bli moderatorene sin sak.. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Unnskyld... Skal ikke gjøre det mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå