Mr.Duklain Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Hei jeg kjøpte en ny telefon i går men jeg får ikke lastet ned apper. Det står bare nedlastingen venter og ingenting mer skjer, Har prøvd 7 trinns hjelpen til google men det hjelper ikke Takk for hjelp på forhånd! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Har du netttilkobling? (forsøk både wifi og 4G) Forsøk og logge ut/inn av google kontoen. Kanskje OSet må/holder på å oppdateres først. Ta en nullstilling og begynn på nytt. Hva slags telefon dette er kan muligens hjelpe andre å komme med tips. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 2. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2017 (endret) Hei det er en LG K8 2017 modell Ja jeg skal prøve å nullstille telefonen Det hjalp ikke Tror jeg bare levere den der jeg kjøpte den for nå gidder jeg ikke mer Endret 2. juni 2017 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Lg PC Suite kan oppdatere telefonen via pc. Kanskje verdt et forsøk. LG har også et oppdateringssenter du finner i menyen (innstilling - om telefonen), om jeg ikke husker feil. Men denne er ikke like bra som PC Suite. Forsøk og opprette en nye gmail-konto for å se om det virker da. Volum ned samtidig med on/off knapp gir deg også noen valg! Skal du bytte ville jeg sett på Huawei eller Moto som ligger nogenlunde i samme prisleie. Lykke til! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2017 Hei nå funker det plutselig Takk for hjelpen Tror jeg beholder telefonen da den ser ut til å funke veldig bra nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Hei nå funker det plutselig Takk for hjelpen Tror jeg beholder telefonen da den ser ut til å funke veldig bra nå Hvordan synes du samtalekvaliteten er? Jeg trenger en ny telefon selv i samme prisleie, men antenne og samtalekvalitet er høyt prioritert. Forøvrig bra du fikk det til Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2017 Jeg har egentlig ikke tenkt på det, men jeg synes at kvaliteten er bra. men nå er ikke det noe jeg tenker på når jeg kjøper mobil, så vet ikke om du burde høre på meg når det gjelder slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå