Gå til innhold

Trenger produktnøkkel til RV DVR hvordan kan jeg finne denne på CD

JoJr

Anbefalte innlegg

`Hei 

Vi har en maskin som står med Win XP som vi kjører kamera overvåking på inngangsdører.

Jeg har nå installert XP på nytt. Siden jeg har alle drivere og program maskinen trenger på CD så tenkte jeg dette skulle gå smertefritt. Når jeg skal installere AVerMEDIA  sitt NV 5000 hardware og software for programmet som følger med, kom det opp at at du må legge inn CDKEY. Coveret til CD hvor nøkkelen står er selvfølgelig blitt borte med årene. Kan jeg finne produktnøkkel inne på CD eventuelt eller finnes det noen annen løsning.

Når jeg går inn på hjemmesiden til avermedia så finner jeg ikke noe rundt dette. Menst sannynelig fordi det er så pass gammelt.

Noen som kan hjelpe?

MVH John

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jeg finne produktnøkkel inne på CD

Kjenner ikke til dette programmet, men tviler sterkt på at du finner noe på CDen. Det ville jo ikke være mye smart, å sende ut en CD som krever nøkkel, for å så legge nøklene i klartekst på platen. Det ville jo blitt misbrukt fort.

Slike plater blir trykt opp i store antall, der alle platene selvsagt er helt like. De får kun et klistremerke med nøkkelen, da ofte på coveret.

Mister man denne, og ikke har fått noen kopi på epost (som jo ikke var vanlig, da man fikk fysiske kopier) så er man lost.

Kan jo være du finner noen nøkkel på en tvilsom sider i en mørk krok av nettet....men hvor trygt det er å besøke slike sider, og i alle fall laste ned noe derfra...ja, ville ikke brukt pcen min til slikt. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...