Gå til innhold

Nå kommer SX1!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kjøper SX1 pga designet (dere forstår hva jeg mener når dere får se den in real).

Og Sendo X har fortsatt ikke blitz! (trodde vi alle hadde lært det nå ;) )

ah, kanskje du mener at den har lys?

samme f*** da....! ikke vær så pirkete!!!

synes sendo x ser langt lekrere ut ;) (så overnfor) men tviler ikke på at sx1 ser bedre ut en 6600 :roll:

EDIT

Som tidligere nevnt kjører Sendo X på Symbian-platformen med Nokias velkjente Series 60-grensesnitt, noe som åpner porten for det vell av programvare som allerede finnes for Nokias telefoner. Telefonen har forøvrig en solid samling av medfølgende programmer for lesing av alt fra Word, Powerpoint og Acrobat Reader-dokumenter til Zip-filer og over 40 andre formater.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
ah, kanskje du mener at den har lys?

samme f*** da....! ikke vær så pirkete!!!

synes sendo x ser langt lekrere ut ;) (så overnfor) men tviler ikke på at sx1 ser bedre ut en 6600 :roll:

Jeg er enig med molna, dette er ikke pirk. Jeg hadde Panasonic G60 med cam i ca en uke. Denne hadde det du ville kalt blitz.. dette var intet annet enn et lys, som fungerte relativt dårlig til annet enn bilder på veeeeldig nær avstand.

Kan hende at X sin blitz/lys, funker bedre, men det vet vel hverken du eller jeg, men da muligens molna...

det du sier om at man ikke kjøper 6600/sx1/x pga størrelsen er nok helt riktig, men dette betyr overhodet ikke at man ikke VIL at den skal være litt mindre.. Om en kunde har valg mellom å kjøpe to helt like produkter med henhold til spesifikasjoner (til eksempel, vet at disse produktene ikke er HELT like) tviler jeg på at kunden ville kjøpt produktet som var størst og veiet mest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...