jorn_:-D Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Så at sx1 kommer tidsnok til å havne under juletreet, men er det for seint?? Det er jo en del som har kjøpt 6600, og som ikke kommer til å bytte,,, Er det mange her som kommer til å kjøpe den?? Den er jo ikke så mye bedre?! Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 hmm.. tror det ikke før jeg ser det.. hehe... ser ikke hvorfor jeg skal tro på dem nå, men ikke alle de andre gangene... skjønner ikke helt hva du mener med innlegget... for sent for hva? klart de har tapt massevis av penger på at den kom så sent, men bedre sent (ihvertfall i dette tilfellet) enn aldri.. ikke så mye som er bedre nei, men totalt sett er den jo et bedre alternativ enn 6600, om man ikke ser på det som en umulig sak å venne seg til tastene altså Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 skjønner ikke helt hva du mener med forseint? tror nok det kommer til å bli en del som kjøper sx1. men 6600 er jo rå. ikke så mye forskjell egentlig. tror de har tapt en del penger på å slippe den så sent! Lenke til kommentar
Danny Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 woot! kanskje jeg skal teste ut elkjøps 30 dager full returett og levere tilbake min e700 Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Det jeg mener med for seint, er at den kanske komker for seint til å selge så mye! Og siden 6600 kom først, så er det mange som har kjøpt den, for sx1 "aldri" kom... Men som "arehei" sa: Bedre sent en aldri!! og det må jeg si meg enig i! Lenke til kommentar
JZA Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 hmm.. tror det ikke før jeg ser det.. hehe... ser ikke hvorfor jeg skal tro på dem nå, men ikke alle de andre gangene... skjønner ikke helt hva du mener med innlegget... for sent for hva? klart de har tapt massevis av penger på at den kom så sent, men bedre sent (ihvertfall i dette tilfellet) enn aldri.. ikke så mye som er bedre nei, men totalt sett er den jo et bedre alternativ enn 6600, om man ikke ser på det som en umulig sak å venne seg til tastene altså For firmaet er jo alle utviklingskostnader sunk cost, det er jo utgifter de allerede de har hatt, selv om de aldri ønsker å realisere telefonen. Derfor er det uansett bedre å slippe telefonen og selge så mange kopier som mulig, enn å aldri prøve å slippe den på markedet. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Tja, jeg har fremdeles mine tvil på at de rekker julesalget. Sikker bare noe de håper på, og derfor offentliggjør de det for å få folk til å vente enda lenger... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Så at sx1 kommer tidsnok til å havne under juletreet, men er det for seint??Det er jo en del som har kjøpt 6600, og som ikke kommer til å bytte,,, Er det mange her som kommer til å kjøpe den?? Den er jo ikke så mye bedre?! sjekk: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=177460 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Begynner å minne om neonode Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 My-Siemens webshop i Tyskland har SX1 på lager nå (kun for folk med tysk adresse desverre...) Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 My-Siemens webshop i Tyskland har SX1 på lager nå (kun for folk med tysk adresse desverre...) Da kommer den sikkert til norge til uka? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 hvis sx1 hadde kommet samtidig som nokia 6600 (+/- 2 uker, før etter nokia 6600) så skulle jeg ha kjøpt sx1... eneste minuset er kanskje tastene men nei om jeg skal skifte ut min 6600! glem det! forskjellen imellom sx1 og 6600 er minimal og er ikke verdt de pengene jeg "taper" ved å selge min 6600 og kjøpe sx1 har Mini Disc og 2 mp3 spillere m/radio og har derfor ikke bruk for sx1 i den forstand... det som lokker med sx1 er at den kanskje er litt raskere og er mindre med større oppløsning på skjermen... skifter heller ut mot Sendo X når den kommer.... DET blir noe d! Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 skifter heller ut mot Sendo X når den kommer.... DET blir noe d! Er sendoX noe bedre Sx1 og 6600? Hva er det som er så mye bedre? Den er mp3 spiller, veier mer enn sx1, veier mer, like stor skjerm ++, kommer sikkert til å koste mer enn sx1 og 6600, så hva er vitsen? Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 SX1 har også mp3 spiller. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 SX1 har også mp3 spiller. Og radio Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 hvilken versjon av series 60 har sendo x? v 2.0? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 for det første: du kjøper ikke en sx1/6600/X pga. størrelsen og vekten da er du i feil båt! Desuten, du knekker ikke ryggen ved å ha en mobil som veier 10 gram mere... uten blitz ville X kanskje ha veid mindre enn sx1 Den har kanskje samme oppløsning og like mange farger; men X har også en egen grafikkposessor! Ellers har den blitz og samme oppløsning som 6600/sx1 på kameraet Den har "hotswap" for minnekortet (bagatell egentlig) og så har den støtte for SD kortene itillegg til MMC kortene... da snakker vi om minne plass!!!! (det er med Usb kabel) Ellers varer batteriet lengre, med en taletid på opp til 7 timer mot maksimalt 4 timer for både SX1 og 6600. Og utenom dette er den stort sett den sammme mobilen som SX1/6600.... Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 hvilken versjon av series 60 har sendo x? v 2.0? Heavily modified by Sendo, the X runs Series 60 version 1.2s atop Symbian OS 6.0 V 1,2 Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Du kjøper SX1 pga designet (dere forstår hva jeg mener når dere får se den in real). Og Sendo X har fortsatt ikke blitz! (trodde vi alle hadde lært det nå ) Lenke til kommentar
Errae Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 personlig tror jeg ikke at tastaturet på sx1 blir en stor hitt )= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå