Gå til innhold

Nå kommer SX1!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm.. tror det ikke før jeg ser det.. hehe... ser ikke hvorfor jeg skal tro på dem nå, men ikke alle de andre gangene...

skjønner ikke helt hva du mener med innlegget... for sent for hva? klart de har tapt massevis av penger på at den kom så sent, men bedre sent (ihvertfall i dette tilfellet) enn aldri..

ikke så mye som er bedre nei, men totalt sett er den jo et bedre alternativ enn 6600, om man ikke ser på det som en umulig sak å venne seg til tastene altså

Lenke til kommentar
hmm.. tror det ikke før jeg ser det.. hehe... ser ikke hvorfor jeg skal tro på dem nå, men ikke alle de andre gangene...

skjønner ikke helt hva du mener med innlegget... for sent for hva? klart de har tapt massevis av penger på at den kom så sent, men bedre sent (ihvertfall i dette tilfellet) enn aldri..

ikke så mye som er bedre nei, men totalt sett er den jo et bedre alternativ enn 6600, om man ikke ser på det som en umulig sak å venne seg til tastene altså

For firmaet er jo alle utviklingskostnader sunk cost, det er jo utgifter de allerede de har hatt, selv om de aldri ønsker å realisere telefonen.

Derfor er det uansett bedre å slippe telefonen og selge så mange kopier som mulig, enn å aldri prøve å slippe den på markedet.

Lenke til kommentar

hvis sx1 hadde kommet samtidig som nokia 6600 (+/- 2 uker, før etter nokia 6600) så skulle jeg ha kjøpt sx1...

eneste minuset er kanskje tastene :roll:

men nei om jeg skal skifte ut min 6600! glem det! :love:

forskjellen imellom sx1 og 6600 er minimal og er ikke verdt de pengene jeg "taper" ved å selge min 6600 og kjøpe sx1 :roll:

har Mini Disc og 2 mp3 spillere m/radio og har derfor ikke bruk for sx1 i den forstand... det som lokker med sx1 er at den kanskje er litt raskere og er mindre med større oppløsning på skjermen...

skifter heller ut mot Sendo X når den kommer.... DET blir noe d! :love:

Lenke til kommentar
skifter heller ut mot Sendo X når den kommer.... DET blir noe d! :love:

Er sendoX noe bedre Sx1 og 6600?

Hva er det som er så mye bedre? Den er mp3 spiller, veier mer enn sx1, veier mer, like stor skjerm ++, kommer sikkert til å koste mer enn sx1 og 6600, så hva er vitsen?

Lenke til kommentar

for det første: du kjøper ikke en sx1/6600/X pga. størrelsen og vekten da er du i feil båt!

Desuten, du knekker ikke ryggen ved å ha en mobil som veier 10 gram mere... uten blitz ville X kanskje ha veid mindre enn sx1 :roll:

Den har kanskje samme oppløsning og like mange farger; men X har også en egen grafikkposessor! Ellers har den blitz og samme oppløsning som 6600/sx1 på kameraet

Den har "hotswap" for minnekortet (bagatell egentlig) og så har den støtte for SD kortene itillegg til MMC kortene... da snakker vi om minne plass!!!!

(det er med Usb kabel)

Ellers varer batteriet lengre, med en taletid på opp til 7 timer mot maksimalt 4 timer for både SX1 og 6600.

Og utenom dette er den stort sett den sammme mobilen som SX1/6600....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...