Nukleosid Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 750 kroner trodde jeg det pleide å være. Uansett så gjør nok verkstedet jobben etter selgers spesifikasjoner. Og selger tjener på å avvise flest mulig saker. Feil. Verkstedet gjør jobben etter importør/produsentens spesifikasjoner. Selger tjener absolutt ingen ting på å avvise flest mulig saker. Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Ikke akkurat ukjent at verksteder bruker fuktskade (Apple elsker fuktskadeunnskyldningen) som unnskyldning. Og det er heller ikke noe rart, siden de enten får gratis produkt de kan reparere billig og selge videre eller får 500 ren profitt for å utlevere produktet tilbake til eier. 500 ren profitt? Hvilken planet lever du på Frakt tur/retur - 300 kroner. Da gjenstår 200 kroner, og du må regne med at total arbeidstid pr. produkt er minst en time. 200 kroner er latterlig dårlig timebetaling for den/de på verkstedet som er involvert i en forundersøkelse, inkludert å pakke opp og registrere produktet, åpne opp produktet og feilsøke/konstatere, ta bilder, skrive rapport, fakturere, skru sammen produktet, pakke det ned og sende tilbake til butikk. Og svare på henvendelser fra alle kundene som er uenige i avgjørelsen da. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå