smooth_writer Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Jeg har hatt Samsung Galaxy S7 og nå S8. På begge telefoner opplever jeg følgende: Ved bruk av Spotify (og bare da) opplever jeg at Google App starter av seg selv etter en halvtimes tid, slår av musikken, legger seg i skjermen med et hvitt bilde med logo, og en tekst som sier "Lytter...". I hodetelefonene hører jeg et innledende pling og så en slags svak støy. Hvis jeg stenger appen, kommer den umiddelbart tilbake igjen. Lydvolumet knyttet til Medier blir senket helt til bunns, og hvis jeg forsøker å skru opp lyden igjen, blir jeg overstyrt. Lyden senkes til null og jeg kan se at equaliseren beveger seg ned. Jeg har gått inn på appen og fjernet relevante tillatelser, blokkert varsler, til og med tvunget stopp. Det kommer bare tilbake igjen. Det veldig rare er: Dette inntreffer når jeg løper. Ikke ellers. Jeg kjører bil med Spotify, i samme varighet, uten at noe slikt skjer. Jeg har lest om at f.eks. Facebook lytter, for å finne ut hva brukerne driver med. Det har vært noen artikler om det, som kan søkes opp. Det høres naturligvis spooky ut. Jeg har imidlertid aldri opplevd noe slikt som dette før. Det sære er at det skjer i kombinasjon med Spotify-bruk, og ikke konsekvent. Jeg lurte på om dette var en feil med telefonen (da jeg hadde S7), men ser at det skjer igjen med den nye (S8). Det hører med til historien at jeg deler Spotify-konto med et familiemdlem med Iphone (som ikke merker dette). Samtidig er det jo Google-Appen som involverer seg. Har noen opplevd det samme? Vet noen hva det skyldes? Vet noen hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Høres ut som om en hodesett-fjernkontroll-knapp som blir holdt inne i begynnelsen av seansen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå