Gå til innhold

Bilderbergmøtet 2017

Anbefalte innlegg

Jeg har fått det inntrykk at de fleste på dette forumet egentlig ikke er klar over hva som virkelig foregår bak kulissene i denne verden, og the bilderbeg Group er en del av det internasjonale nettverket av politikere og ledere som styrer denne verden. og the bilderberg group er en del av dette skjulte nettverket som styrer verden. og som har en skjult agenda  hvor vi ikke er inkludert.

Årets bilderbergmøte pågår nå og dette er noe som media ikke dekker, for de er med på dette selv.
http://bilderbergmeetings.org/
Møtet er stort og med mange deltakere fra hele verden, så alle avisene i Norge kan ikke sende sin representant, så de sender en felles representant. Det samme gjelder politikere og store bedrifter i landet.
På årets møte deltar disse fra Norge, inkl Jens Stoltenbeg som deltar fordi han er sjef i NATO.
Brandtzæg, Svein Richard (NOR), President and CEO, Norsk Hydro ASA
Clemet, Kristin (NOR), CEO, Civita
Alstadheim, Kjetil B. (NOR), Political Editor, Dagens Næringsliv
Stoltenberg, Jens (INT), Secretary General, NATO

Her er den offisielle listen over deltakere.
http://bilderbergmeetings.org/participants.html

Som regel så er det også flere som deltar men som ikke står på listen.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skulle til å skrive noe mer, også så jeg "flat jord"...

Og hva hindrer deg i gjøre det da ?

Ordene flat jord klarer du vel å fordøye uten å få kortslutning ?

Denne tråden  handler jo om årets bilderbergmøte, og med det som utgangspunkt også en generell diskusjon og det skjulte nettverket som Bilderberg er en del av, og den skjulte agenda som makthaverne har med slike hemmelige møter

Dette er for øvrig ikke en tråd om flat jord, selv om dette også er noe som makthaverne har skjult for oss i flere hundre år.

For den agendaen som ligger bak bla Bilderberg group er flere tusen år gammel.

Lenke til kommentar

Er det noe du ønsker å diskutere her?

Det burde være mye å diskutere her for dem som er interessert, for dette viser jo at det virkelig ER en skju

lt agenda og konspirasjon blant verdens makthavere, slik som jeg også har vært inne på i flat jord-tråden.

https://www.youtube.com/watch?v=RA3idjkyrBg#t=287.363854

Det viser ingenting annet enn at en gjeng som liker å overdrive sin egen betydning møtes en gang i året.

Det er ingen bevis for hverken skjulte agendaer eller konspirasjoner.

Jeg tipper dette går for seg mye som andre 'bransjemøter' - en sitter i noen timer og hører på noen foredrag, debatterer litt og så går en ut og spiser middag og tar seg noen glass for mye. Så drar man tilbake til arbeidsplassen sin og fortsetter som før.

Endret av Zork
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noe du ønsker å diskutere her?

Det burde være mye å diskutere her for dem som er interessert, for dette viser jo at det virkelig ER en skju

lt agenda og konspirasjon blant verdens makthavere, slik som jeg også har vært inne på i flat jord-tråden.

Det viser ingenting annet enn at en gjeng som liker å overdrive sin egen betydning møtes en gang i året.

Det er ingen bevis for hverken skjulte agendaer eller konspirasjoner.

Jeg tipper dette går for seg mye som andre 'bransjemøter' - en sitter i noen timer og hører på noen foredrag, debatterer litt og så går en ut og spiser middag og tar seg noen glass for mye. Så drar man tilbake til arbeidsplassen sin og fortsetter som før.

Dette er ingen"gjeng som liker å overdrive sin egen betydning møtes en gang i året."

Dette er er et møte hvor viktige avgjørelser for fremtiden tas.

WHAT IS THE BILDERBERG GROUP? - WHAT IS THE BILDERBERG AGENDA? - BILDERBERG GROUP DOCUMENTARY 

Og hvorfor skulle norske politikere, ledere og norsk media, delta på slike møter ?

De burde jo holde seg i norge

Endret av Gammel Nok
Lenke til kommentar

Dette er ingen"gjeng som liker å overdrive sin egen betydning møtes en gang i året."

Dette er er et møte hvor viktige avgjørelser for fremtiden tas.

WHAT IS THE BILDERBERG GROUP? - WHAT IS THE BILDERBERG AGENDA? - BILDERBERG GROUP DOCUMENTARY 

Og hvorfor skulle norske politikere, ledere og norsk media, delta på slike møter ?

De burde jo holde seg i norge

Har du eksempler på ting som er blitt vedtatt på tidligere Bilderberg-møter, ble satt i drift og som nå pårvirker oss og vår hverdag?

Lenke til kommentar

For den agendaen som ligger bak bla Bilderberg group er flere tusen år gammel.

I motsetning til den agendaen du argumenterer for?

For øvrig, det er ingenting som heter "Bilderberg Group".

Du burde bekymre deg mye mer over de grupperingene som ikke står åpent fram og forteller hva de driver med. Kanskje de i dette øyeblikk sitter og planlegger hva de skal gjøre med deg i sommer?

Lenke til kommentar

Jeg har fått det inntrykk at de fleste på dette forumet egentlig ikke er klar over hva som virkelig foregår bak kulissene i denne verden, og the bilderbeg Group er en del av det internasjonale nettverket av politikere og ledere som styrer denne verden. og the bilderberg group er en del av dette skjulte nettverket som styrer verden. og som har en skjult agenda  hvor vi ikke er inkludert.

Årets bilderbergmøte pågår nå og dette er noe som media ikke dekker, for de er med på dette selv.

http://bilderbergmeetings.org/

Møtet er stort og med mange deltakere fra hele verden, så alle avisene i Norge kan ikke sende sin representant, så de sender en felles representant. Det samme gjelder politikere og store bedrifter i landet.
På årets møte deltar disse fra Norge, inkl Jens Stoltenbeg som deltar fordi han er sjef i NATO.
Brandtzæg, Svein Richard (NOR), President and CEO, Norsk Hydro ASA
Clemet, Kristin (NOR), CEO, Civita
Alstadheim, Kjetil B. (NOR), Political Editor, Dagens Næringsliv
Stoltenberg, Jens (INT), Secretary General, NATO

Her er den offisielle listen over deltakere.

http://bilderbergmeetings.org/participants.html

Som regel så er det også flere som deltar men som ikke står på listen.

Interessant detta. Ikke godt å si hva som skjer der inne.

Lenke til kommentar

I år tror jeg de skulle vurdere om de skal forlate Globe-modellen og heller begynne å støtte Flat Earth-modellen fra nå av.

Hvis man i løpet av året registrerer mer diskusjon omkring FE, så kan vi være ganske sikre på at det er Bilderberg som står bak.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324

Vet ingenting om møtet Bilderberger, men hvis Jens Stoltenberg er der, burde en da kunne lese om det i norske aviser, syns jeg. Vil nødig gå til "the weird part of Youtube" for å få informasjon om NATO-sjefens bedrivende.

Lenke til kommentar

NATO offentligjør generalsekretærens agenda (f.eks. http://www.nato.int/cps/en/natohq/news_144660.htm ) , men kun der han - i dette tilfellet Stoltenberg - opptrer i embeds medfør.

Hva han gjør på fritiden - det er tross alt pinsehelgen det her er snakk om - er ikke noe NATO har noe med å kommentere.

Du kan jo heller spørre statslederne i alle NATO-land om de synes det er greit at Stoltenberg deltar på Bilderberg-møtet eller om det er sterkt kritikkverdig og han bør gå av. Deltagerlisten til Bilderberg ligger ute, det er ikke noen forsøk på å skjule identiteten til noen av dem.

Lenke til kommentar

Møter er "skjult" fordi pressen ikke får rapportere fritt fra innholdet i debattene. Tidligere var også deltakerlisten hemmelig.

Her er forøvrig en kommentar fra sist et norsk pressemedlem deltok.

http://www.aftenposten.no/meninger/kommentar/Bilderberg-hemmeligheter-under-press-36869b.html

Jeg skjønner at noen nok er skeptisk til slike møter, men de fleste av deltagerne er privatpersoner som uansett kunne møttes under slike omstendigheter om se ønsket. Helt hemmelig. Det som kanskje er feil er når folkevalgte deltar uten skikkelig pressedekning. Samtidig er det kanskje bedre at de deltar enn om de står på sidelinjen?

Og er det egentlig så forskjellig fra alle andre toppmøter bak lukkede dører? Forhandlinger i arbeidslivet med intetsigende protokoller? Osv.

Det er uansett helt vanlig at politikere og næringslivsmennesker møtes slik. Uformelt. På konferanser. På konsernsjefens julemiddag. Selv om foredragene på bransjekonferansene gjerne blir dekket i media (uten at de nødvendigvis blir det) blir ikke praten i messesalen, i baren eller til middagene det.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Møter er "skjult" fordi pressen ikke får rapportere fritt fra innholdet i debattene. Tidligere var også deltakerlisten hemmelig.

Her er forøvrig en kommentar fra sist et norsk pressemedlem deltok.

http://www.aftenposten.no/meninger/kommentar/Bilderberg-hemmeligheter-under-press-36869b.html

Jeg skjønner at noen nok er skeptisk til slike møter, men de fleste av deltagerne er privatpersoner som uansett kunne møttes under slike omstendigheter om se ønsket. Helt hemmelig. Det som kanskje er feil er når folkevalgte deltar uten skikkelig pressedekning. Samtidig er det kanskje bedre at de deltar enn om de står på sidelinjen?

Og er det egentlig så forskjellig fra alle andre toppmøter bak lukkede dører? Forhandlinger i arbeidslivet med intetsigende protokoller? Osv.

Det er uansett helt vanlig at politikere og næringslivsmennesker møtes slik. Uformelt. På konferanser. På konsernsjefens julemiddag. Selv om foredragene på bransjekonferansene gjerne blir dekket i media (uten at de nødvendigvis blir det) blir ikke praten i messesalen, i baren eller til middagene det.

Man forstår at de ønsker å møtes. Det er lett å tenke seg scenarioer hvor dette kan være nyttig for landene deres. Samtidig er det lett å tenke seg kontekster hvor de meler sin egen kake også. Dette er ikke nødvendigvis uproblematisk.

Lenke til kommentar

Med tanke på at Trump er blitt POTUS, så er jeg rimelig sikker på at enten har ikke Bilderberg noe i nærheten av den skjulte, konspiratoriske innflytelsen enkelte ønsker å tillegg dem, eller så er de alle komplett idioter.

Uansett... la dem leke sine hemmelige "jeg er så viktig!" leker uten at vi gir dem for mye oppmerksomhet.

Selv om man tror på en verdensomspennende 'illuminati'-lignende organisasjon, så bør det vel være et hint at når deres møter annonseres i alle verdens største aviser, så er de neppe så hemmelige og/eller innflydelsesrike som de liker å gi inntrykk av?

Lenke til kommentar

Med tanke på at Trump er blitt POTUS, så er jeg rimelig sikker på at enten har ikke Bilderberg noe i nærheten av den skjulte, konspiratoriske innflytelsen enkelte ønsker å tillegg dem, eller så er de alle komplett idioter.

Uansett... la dem leke sine hemmelige "jeg er så viktig!" leker uten at vi gir dem for mye oppmerksomhet.

Selv om man tror på en verdensomspennende 'illuminati'-lignende organisasjon, så bør det vel være et hint at når deres møter annonseres i alle verdens største aviser, så er de neppe så hemmelige og/eller innflydelsesrike som de liker å gi inntrykk av?

Joda. Putin har bare slått dem denne gangen.

Evt: Joda, de ønsker bare at Trump skal holde alle opptatt mens de gjør onde ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...