toreae Skrevet 16. mai 2022 Del Skrevet 16. mai 2022 Yupp. Etterpå. Så litt på youtube. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 17. mai 2022 Del Skrevet 17. mai 2022 toreae skrev (2 timer siden): Yupp. Etterpå. Så litt på youtube. Naka daua jo... For første gangen på hvor lenge? Det var så herlig å se Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 17. mai 2022 Del Skrevet 17. mai 2022 Jeg følger Hikaru mye mer enn Magnus fordi Hikaru er mye mer aktiv på Twitch. Magnus laster av og til opp noen videoer på YouTube, men Hikaru strømmer ofte en hel turnering live. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 17. mai 2022 Del Skrevet 17. mai 2022 FrihetensRegn skrev (15 timer siden): Jeg følger Hikaru mye mer enn Magnus fordi Hikaru er mye mer aktiv på Twitch. Magnus laster av og til opp noen videoer på YouTube, men Hikaru strømmer ofte en hel turnering live. Følger ham endel jeg og, han spiller enormt mye. Men han er litt douch Lenke til kommentar
toreae Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 Chessable Masters | Prelims starter snart. Tari er med og. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 toreae skrev (41 minutter siden): Chessable Masters | Prelims starter snart. Tari er med og. Spennende! Spiller du aktivt? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 Nei. Er kun passiv tilskuer. Har lest en bok om sjakkteori da jeg var 12. Det er lenge siden. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 toreae skrev (2 timer siden): Nei. Er kun passiv tilskuer. Har lest en bok om sjakkteori da jeg var 12. Det er lenge siden. Gratis å spille på Lichess.org hvis du vil Lenke til kommentar
toreae Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 Når man husker ingenting av åpningsteori, så blir jeg bare slaktet! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 toreae skrev (28 minutter siden): Når man husker ingenting av åpningsteori, så blir jeg bare slaktet! Trenger ikke åpningsteori på vårt nivå, ikke tenk på det. Kommer du deg 4-5 trekk ut i det så er mye gjort Lenke til kommentar
toreae Skrevet 27. september 2022 Del Skrevet 27. september 2022 Hans Niemann og juksing i sjakk. Virkelig verdt å få med seg. GMHikaru kommenterer samme video. 1 2 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 28. september 2022 Del Skrevet 28. september 2022 Takk for tips. Jeg skal få tatt en titt på den videoen av Yosha Lenke til kommentar
toreae Skrevet 28. september 2022 Del Skrevet 28. september 2022 Sannelig er det kommet oppfølgere. Yosha gjør noen rettelser. Kenneth Regan har svart henne på twitter. Og helt til slutt er det om en enhet til $6000 som kan brukes til juksing som ikke blir oppdaget. https://www.youtube.com/watch?v=hFcSwSIw9nE GMHikaru kommenterer samme video. https://www.youtube.com/watch?v=GTmfMNsZhB0 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. september 2022 Del Skrevet 28. september 2022 Jeg har oppdatert topic på denne tråden. 1 1 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 28. september 2022 Del Skrevet 28. september 2022 ilpostino skrev (1 time siden): Jeg har oppdatert topic på denne tråden. Supert! Som dere sikker skjønner, så ser jeg mye på youtube... Dessverre er det ingen kort videoer. GMHikaru - chess.com cheating hans vlugi https://www.youtube.com/watch?v=8Lba8_wknSY 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 29. september 2022 Del Skrevet 29. september 2022 @toreae Syns det er artig jeg også, så keep it comming! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 29. september 2022 Del Skrevet 29. september 2022 Jeg er langt fra noen god sjakkspiller eller noe matematisk geni, men dette virker litt suspekt. Håper forøvrig at Magnus kommer med litt mer håndfaste bevis. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 29. september 2022 Del Skrevet 29. september 2022 Er ikke dette egentlig nok bevis? Er ikke så lett å bevise hvordan noen jukser, men ser ut til at resultatet av juks er ganske entydig. Hva slags bevis er det mulig å hente frem utenom disse analysene? Analsøk fra fortiden? 1 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 29. september 2022 Del Skrevet 29. september 2022 Hans har spilt bedre en Magnus (på sitt beste) i 147 av 402 partier. Han har spilt mye bedre (80%) enn Magnus i 70 av disse. En matematiker med spesialitet i sannsynlighetsberegning vil kunne si noe slikt som at sjansen for noe slikt er 1 til 'veldig stort tall'. Jeg vet ikke hva 'veldig stort tall' vil være, men gjetter på at sannsynligheten er det samme som å vinne førstepremien i lotto 3 ganger på rad. Men det er bare min gjetting, dette kan jeg ikke. Og selvfølgelig må jo 'grunndataene' være korrekt. Enda mer youtube, Matt Parker: 1 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 29. september 2022 Del Skrevet 29. september 2022 (endret) Mer youtube...... Grandmaster or BIG LIAR? Hans Niemann Chess Cheating Scandal - Expert REACTION Video Live akkurat nå. Edit: Den varte i 2 timer! Endret 29. september 2022 av toreae Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå