Sexylubb1 Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Siden Caruana tenkte omtrent like lenge før og etter virker det nok som om de er på like fot i så måte, eller? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 (endret) Carlsen har brukt 20 min lenger tid. Det er 20% av tilgjengelig tid. Løper til g5, nok et unøyaktig trekk Endret 18. november 2018 av Benbjo Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Jeg kjeder meg når jeg leser de ensidige negative analysene dine, Benbjo. Litt komisk å fremstille den objektivt beste spilleren de siste 7 årene som en dårlig spiller når han spiller mot nåtidens nest beste spiller. Men ikke komisk på en positiv måte. Begge har gjort gode og dårlige partier, mens begge har hatt sjansen til å vinne, mens den andre forsvarte seg bra. Fra deg hører det ut som om alt som er negativt i et parti, er Magnus sin feil, det virker veldig kunnskapsløst. 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 (endret) Nå bruker Caruana bemerkelsesverdig lang tid. Kan vel ikke gjøre så mye annet enn å slå ut bonden? Er vel det han leter etter kanskje. Interessant stilling om ikke annet Endret 18. november 2018 av Benbjo Lenke til kommentar
toreae Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Jeg kjeder meg når jeg leser de ensidige negative analysene dine, Benbjo. Litt komisk å fremstille den objektivt beste spilleren de siste 7 årene som en dårlig spiller når han spiller mot nåtidens nest beste spiller. Men ikke komisk på en positiv måte. Begge har gjort gode og dårlige partier, mens begge har hatt sjansen til å vinne, mens den andre forsvarte seg bra. Fra deg hører det ut som om alt som er negativt i et parti, er Magnus sin feil, det virker veldig kunnskapsløst. Enig. I fotball er det litt underholdene det Benbjo kommer med, her mangler underholdningen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Jeg kjeder meg når jeg leser de ensidige negative analysene dine, Benbjo. Litt komisk å fremstille den objektivt beste spilleren de siste 7 årene som en dårlig spiller når han spiller mot nåtidens nest beste spiller. Men ikke komisk på en positiv måte. Begge har gjort gode og dårlige partier, mens begge har hatt sjansen til å vinne, mens den andre forsvarte seg bra. Fra deg hører det ut som om alt som er negativt i et parti, er Magnus sin feil, det virker veldig kunnskapsløst. Kjed deg så mye du vil. Det endrer ikke det faktum at Caruana har vært best i forberedelsene, åpningene og matchen under ett. Vært nærmest vinst også. Kun parti 1 han hadde trøbbel, et parti preget av nærvøsitet. 1 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Nei. Magnus var nærmere i første parti, men uansett så har Magnus kommet ut greit her synes jeg. Tydelig at begge spillerne har kommet ut fra forbredelser som er best for Magnus. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 18. november 2018 Forfatter Del Skrevet 18. november 2018 Tja, jeg føler at det er Caruana som har presset og at Carlsen må forsvare seg. Foreløpig litt skuffende Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Jevn match intet annet. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Tiden kan bli en faktor, eller så får vi en tidlig remis Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 18. november 2018 Forfatter Del Skrevet 18. november 2018 Skuffende med nok et tannløst hvitparti Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Caruana har lite tid, men tannløst. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 18. november 2018 Forfatter Del Skrevet 18. november 2018 Farlig spill nå fra Magnus som kan tippe begge veier. Gjelder å regne rett! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Carlsen for kritikk verden over i dag. Stormesterene Grischuk, Svidler, Giri m.fl. slakter Carlsen for svake åpninger, dårlige forberedelser og for å spille veikt. Giri blant annet mener at Caruana har kommet best ut av matchen så langt. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Fortsetter trenden med svart? #Believe Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Caruana med veldig skarp åpning! Går for seier. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Skulle vel bare mangle at han går for seier? Begge har vel strengt tatt gått for seier i åpningen av hvert parti? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Carlsen i tenkeboksen, spennende stilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå