Ragnar Skj Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Oscarsborg festningsanlegg Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Flott utsyn i god vinkel der du kanskje kunne tatt noe sånt som 1,5 cm til oppe for å øke dybdefølelsen i himmelen. Roar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Flott informerende bilde Ragnar , her får jeg lyst til å ta en tur. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Her har jeg faktisk vært og overnattet for ikke så mange år siden. Flott oversiktsbilde og som vanlig fra deg er det tekniske i orden. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Dejligt sted synes v2 er bedst...vh Suss Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Flotte bilder av borgen dette Ragnar. Har aldri sett den fra dette ståstedet før. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2017 Flott utsyn i god vinkel der du kanskje kunne tatt noe sånt som 1,5 cm til oppe for å øke dybdefølelsen i himmelen. Roar Takker for kommentar herr Kneppen ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2017 Flott informerende bilde Ragnar , her får jeg lyst til å ta en tur. Klart du må deg en tur dit Jarle. Takker for kommentaren. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2017 Her har jeg faktisk vært og overnattet for ikke så mange år siden. Flott oversiktsbilde og som vanlig fra deg er det tekniske i orden. Mvh Fredrik Takker Fredrik ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2017 Dejligt sted synes v2 er bedst...vh Suss Takk for din hyggelige kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2017 Flotte bilder av borgen dette Ragnar. Har aldri sett den fra dette ståstedet før. Mvh. Rolf Hei Rolf og takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Flotte oversiktsbilder med fin og informativ tilhørende tekst . Fin reklame for stedet . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg