fUsiOn Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hvorfor er det ingen som vil forklare meg det? 3. gangen jeg spør. Ingen hjelper. Trykker på den teite "Check For Update" linken, men høyeste versjon jeg får er 1.1xxx. En annen ting jeg legger merke til er at en fil, "speed.exe" legge seg på desktopen. Den fila er større enn den som er i NFSU directory, men hvis jeg brytter den ut med den som er på på desktopen så kommer det bare opp litt loading, så blir skjermen svart med hvit pil. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Nå er jeg dritt lei! Hjelp noen da?! Installerte nettopp NFSU på nytt nå, og jeg får ikke oppgradert spillet uannsett hvor mange ganger jeg trykker på update. Hvor blir det av updaten jeg liksom installere? Det står jo patch installed. Jeg fatter rett og slett ikke. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Hjelpen er nær Jeg har patchfilen slik at du kan oppdatere manuelt, istedenfor det idiotiske onlinesystemet til EA. Skal uploade filen snart Her er patchen: http://www.home.no/spazmen/MNFSPC.rar Endret 5. desember 2003 av Spaz Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Jupp, makan til dårlig oppdaterings-system har jeg ikke sett på lenge. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Jeg bumper denne siden det ennå er ett problem, ialle fall for meg. Får ikke oppdatert spillet Andre gode forslag? Får en mappe og en fil på skrivebordet når jeg prøver å laste ned oppdateringen fra EA. En mappe som heter FX og en fil som heter Speed. Hva skal jeg gjøre med de? Endret 16. desember 2003 av Morpheus^ Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 *Kremt* Kopiere de til din NFSU installasjon og overwrite *kremt* Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Det funket VELDIG dårlig. Nå låser spillet seg i oppstarten. Svart skjerm, ingenting funker.. Nå starter det ikke i det hele tatt. Hva gjør jeg? Og nei, glemte selvfølgelig å sikkerhets kopiere filene jeg overskrev Endret 16. desember 2003 av Morpheus^ Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Samme skjedde med meg, ditt onde dyr. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Nettopp fått tak i den norske versjonen av NFSU, får se hvordan det går. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Nettopp fått tak i den norske versjonen av NFSU, får se hvordan det går. NORSKE versjonen av Underground?!?!?! nå tror jeg du tuller litt........ Endret 16. desember 2003 av vivastar Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 forklar deg nermere.. Vurderer sterkt å levere inn spillet til Elkjip igjen, Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Nettopp fått tak i den norske versjonen av NFSU, får se hvordan det går. NORSKE versjonen av Underground?!?!?! nå tror jeg du tuller litt........ Ja, norsk versjon. Ikke at SELVE spillet er norsk da. Bare norsk manual og norsk boks. Noe mitt gamle eksempar IKKE hadde. Vi jo kalle det en "norsk" versjon. Les her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=176845&st=140 Endret 16. desember 2003 av fUsiOn Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 hmm, kanskje jeg skulle gjøre det ja.. Håper Expert her jeg bor har fått inn den "norske" versjonen da... Får se, spillet går flytende å greitt. Men takk for tipset Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 forklar deg nermere.. Vurderer sterkt å levere inn spillet til Elkjip igjen, Elkjøp hadde ikke den norske versjonen, jeg fikk pengene tilbake og gikk på Expert og kjøpte det der istedet. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Samme skjedde med meg, ditt onde dyr. Beklager inderlig om jeg fikk installeringene til folk her til å gå bananas, det var absolutt ikke med meningen. Jeg svarte av egen erfaring, fordi det faktisk fungerte for meg. Beklager nok en gang. Endret 16. desember 2003 av bamsefar Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Nei, hjalp ikke stort det der nei. Får forsatt ikke oppdatert. Selv om det er en cracka update eller om det er fra "Check for Updates" linke. EA games har driti seg skikkelig ut når det hjelper oppdatering av spilla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå